شناسهٔ خبر: 49597292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیپلماسی‌ایرانی | لینک خبر

امیر نصیرزاده: ارتش از نیروگاه اتمی بوشهر پشتیبانی می‌کند

صاحب‌خبر -

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پایگاه ششم شکاری بوشهر همواره نقش مهمی در پشتیبانی از نیروی دریایی ارتش، نیروگاه اتمی بوشهر و تاسیسات نفت و گاز در عسلویه دارد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز در آیین رونمایی از مستند «ششم شکاری» در بوشهر با اشاره به سابقه پایگاه هوایی بوشهر اظهار کرد: بوشهر همواره در خط مقدم مقابله با بیگانگان بوده و تاریخ بوشهر در این زمینه تاریخ پرافتخاری است.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: پایگاه هوایی بوشهر تنها ساعتی پس از حمله عراق به ایران، پایگاه کوت و شعیبیه در عراق را بمباران کردند و پس از آن هم در سال ۵۹ با همکاری نیروی دریایی ارتش توانستند نیروی دریایی عراق را منهدم کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه هوایی ششم شکاری بوشهر نقش اساسی در نگهداری شریان اقتصادی کشور و صدور نفت از خارگ داشت، افزود: پایگاه ششم شکاری بوشهر همواره نقش مهمی در پشتیبانی از نیروی دریایی ارتش، نیروگاه اتمی بوشهر و تاسیسات نفت و گاز در عسلویه دارد.

نصیرزاده در ادامه گفت: اگر پایگاه ششم شکاری بوشهر در این منطقه مستقر شده به خاطر اهمیت ماموریتی است که این پایگاه دارد و جابجایی پایگاه‌ها به همین راحتی نخواهد بود، اگر قرار بر جابجایی باشد باید فرایند قانونی و اداری و سلسله مراتب انجام شود و ما خودمان مجاز به این جابجایی نیستیم.

وی در مورد بازسازی بخشی از بیمارستان امیرالمومنین (ع) پایگاه ششم شکاری بوشهر هم اظهار کرد: بیمارستان سرمایه ملی است و بسیار مشتاق به ارائه خدمات به مردم هستیم، بازسازی بیمارستان نیازمند بودجه خواهد بود، هر چند توان بازسازی کل بیمارستان را نداریم اما امکان فراهم کردن دسترسی به بیمارستان و سایر امکانات لازم را داریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما