شناسهٔ خبر: 49596294 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

چینی:

بازیکنان جدید در حد و خروجی‌های استقلال نیستند

ایرنا

پیشکسوت استقلال تهران گفت: استقلال بازیکنان نخبه خود را از دست داد و به جای آنها بازیکنان خوبی را گرفت اما همین تفاوت میان بازیکنان قدیم و جدید کار دست استقلال داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، علی چینی افزود: در نیمه نخست بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم و چند موقعیت خوب گلزنی را ایجاد کردیم. ۴۵ دقیقه اول بازی بیشتر در اختیار ما بود اما اشتباهی که در دفاع داشتیم و منجر به گل اول بازی شد وضعیت تیم را به هم ریخت و همین مساله باعث شد شاگردان مجیدی در نیمه دوم با احتیاط بیشتری به میدان بروند.

وی ادامه داد: در این سطح از فوتبال شاهد چنین اتفاق هایی بودیم و مهاجمان خوب در چنین فرصت هایی به گل می رسند، متاسفانه آنچه در این بازی شاهد بودیم این بود که بازیکنان جدید استقلال نتوانستند به خوبی در زمین بازی ظاهر شوند.

چینی اظهار داشت: استقلال بازیکنان بسیار خوب و نخبه ای را از دست داده و به جای آنها بازیکنان خوبی را گرفته اما همین اختلاف سطح کیفی کار دست تیم داد و شاهد بودیم در چه شرایطی بازی را به حریف واگذار کردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران خاطر نشان کرد: به عنوان مثال سلمانی در چپ خوب نبود و آغاسی نیز در پوشش اشتباهاتی داشت. در گل دوم دیدیم که او بیش از حد شیفت به چپ داشت و همین مساله کافی بود تا فضای کافی در اختیار بازیکن الهلال قرار بگیرد. 

بیشتر بخوانید:

فاز جدید اختلاف مجیدی و مددی/ دود این آتش به چشم استقلال می‌رود

چینی با اشاره به گذشته های نه چندان دور و مصاف استقلال و الهلال گفت: ما با مربیان بزرگی چون ناصر حجازی، امیر قلعه نویی و منصور پورحیدری موفق به شکست این تیم شده بودیم و علت این بود که در آن زمان مدیریت باشگاه همسو با تیم و باشگاه بود.

وس افزود: استقلال ضعف هایی دارد که باید جبران شود و از هوادارن می خواهم کمی صبوری کنند و تیم را مورد حمایت خود قرار دهند تا شرایط بهتر شود.

وی در مورد پیش بینی خود از عملکرد آبی پوشان در لیگ برتر فوتبال ایران یادآور شد: با نفراتی که استقلال گرفته در لیگ برتر مشکلی ندارد و فکر می کنم بتواند موفق عمل کند. در لیگ امسال چند تیم در کورس قهرمانی خواهند بود که از آن جمله می توان به استقلال، پرسپولیس، گل گهر و سپاهان اشاره کرد. امیر قلعه نویی تیم بسیار خوبی بسته و بدون شک یکی از شگفتی های لیگ را رقم خواهد زد. 

بازیکن اسبق استقلال تهران در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم استقلال هر چه زودتر به روزهای خوب خود باز گردد تا دل هوادران شاد شود. 

نظر شما