شناسهٔ خبر: 49594647 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به گزارش المیادین

بیانیه حماس در سالروز کشتار صبرا و شتیلا

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد جنایت‌های رژیم صهیونیستی با گذشت زمان از بین نمی‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سی و نهمین سالروز کشتار صبرا و شتیلا ضمن تشویق ملت فلسطین به انسجام و هم افزایی در حمایت از گروه‌های مقاومت تاکید کرد: جنایت‌های رژیم اشغالگر (صهیونیست) با گذشت زمان محو نمی‌شود و مذاکره با این رژیم بازی با سرنوشت فلسطین است.

<div id="video-display-embed-code_6992028"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3222843/6992028?width=350&height=250"></script></div>

حماس خاطرنشان کرد: این کشتار به عنوان نفرینی بر صهیونیست‌ها خواهد ماند و نمایانگر جنایت آن‌ها و رژیم شان که بر خون شهیدان وکودکان فلسطینی شکل گرفته، خواهد بود.

این جنبش مبارز فلسطینی افزود: همه کشتار‌هایی که در حق ملت فلسطین انجام گرفته، آن‌ها را از راه مقاومت و آزاد سازی (سرزمین‌های اشغالی) باز نمی‌دارد.

جنبش حماس ضمن تاکید بر اینکه مسیر گفتگو و حل و فصل با رژیم صهیونیستی بازی با سرنوشت وحقوق ملت فلسطین است، خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی فقط زبان زور و مقاومت را می‌فهمد.

حماس در ادامه، ملت فلسطین را به انسجام و هم افزایی در حمایت از گروه‌های مقاومت دعوت کرد تا از این طریق آزادی و حقوق ملت فلسطین را باز پس گیرند و کشوری مستقل با پایتخت قدس بر پا دارند.

گفتنی است؛ شانزده سپتامبر سال ۱۹۸۲ بود که ارتش رژیم صهیونیستی، اردوگاه صبرا و شتیلا را در غرب بیروت محاصره کرد و به مدت سه روز، سه هزار و ۵۰۰ زن، کودک و مرد سالخورده فلسطینی و شماری لبنانی را قتل عام کرد.

 

نظر شما