شناسهٔ خبر: 49591366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

بارسا برای کومان ضرب‌الاجل تعیین کرد

سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا برای حفظ جایگاهش در این تیم فرصت چندانی ندارد.

صاحب‌خبر -

تسنیم: سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا برای حفظ جایگاهش در این تیم فرصت چندانی ندارد.

رونالد کومان که تابستان گذشته هدایت تیم فوتبال بارسلونا را برعهده گرفت، روزهای سختی را در این تیم سپری کرده و در این مدت تنها موفق شد یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را برای آبی‌واناری‌ها به ارمغان بیاورد. تیم تحت‌هدایت وی فصل جدید  لالیگای اسپانیا را با دو برد و یک تساوی آغاز کرده و فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را هم با شکست 3- صفر خانگی مقابل بایرن مونیخ استارت زد.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا حالا خبر می‌دهد که مدیران باشگاه بارسلونا برای کومان ضرب‌الاجل تعیین کرده‌اند و به این مربی هلندی سه بازی فرصت داده‌اند تا جایگاهش را در این تیم حفظ کند. طبق این گزارش؛ خوان لاپورتا رئیس باشگاه بابت شکست تحقیرآمیز بارسا در نوکمپ مقابل بایرن مونیخ ناامید شده و در صورتی که کومان موفق نشود در بازی با تیم‌های گرانادا، کادیس و لوانته حداکثر امتیازات را کسب کند، با او قطع همکاری خواهد کرد.

اوضاع در بارسلونا برای کومان با وجود بحران مالی که این باشگاه با آن دسته و پنجه نرم می‌کند، پیجیده‌تر شده است، به طوری که باشگاه مجبور شد بازیکنانی از جمله آنتوان گریزمان را به طور قرضی یا قطعی راهی تیم‌های دیگر کند تا از سقف دستمزدهای پرداختی بکاهد. در این بین آنها نتوانستند قرارداد لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی خود را به دلیل قانون سقف دستمزد لالیگا تمدید کنند و او را نیز از دست دادند.

رونالد کومان حالا با تیمی نسبتاً جوان و متحول شده باید جایگاهش را در بارسلونا حفظ کند، این در حالی است که مصدومانی همچون آنسو فاتی، سرخیو آگوئرو، عثمان دمبله، پدری و جوردی آلبا هم در ترکیب تیمش دیده می‌شود.

نظر شما