شناسهٔ خبر: 49586085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قرعه کشی واحد‌های اقدام ملی مسکن در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس از آغاز قرعه کشی بلوک‌های اولیه طرح اقدام ملی در پردیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران ، هدایت در حاشیه مراسم قرعه کشی واحد‌های طرح اقدام ملی در پردیس گفت: بر اساس ضوابط برای افرادی که در طرح اقدام ملی اسکلت بلوک آن‌ها تکمیل شده موظفیم که با قرعه کشی و انتخاب واحد در بلوک بلوک، واحدی به مالکان تخصیص بدهیم.
وی با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی در رابطه با تسریع در روند پروژه‌های مسکن مهر و طرح اقدام ملی،  گفت:ساخت پروژه‌ها تسریع شده و با استفاده از تجربیات مسکن مهر در طرح اقدام ملی انتخاب واحد، قرعه کشی با حضور مالکان و شفاف انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: کارشناسان ارزش گذاری واحد‌ها را انجام می‌دهند، واحد‌های طبقه بالا و با منظره خوب با قیمت بالاتر و واحد‌های طبقات پایین با قیمت کارشناسی شده ارزان‌تر واگذار می‌شود و دراین راستا هیچ حقی از متقاضیان ضایع نمی‌شود.

وی گفت: انتخاب واحد متقاضیان هر ۱۵ روز یکبار به طور مستمر تا تعیین تکلیف همه  واحد‌ها در محل کارگزاری مسکن مهر در پریس برگزار می‌شود تا بتوانیم در  ۳ تا  ۴ ماه آینده  انتخاب واحد‌های طرح اقدام ملی را انجام بدهیم.

هدایت با بیان اینکه منابع مالی پروژه‌های اقدام ملی بیشتر از آورده متقاضیان تامین شده است، گفت:طرح اقدام ملی آورده متقاضی محور است و در این راستا از مالکان درخواست و انتظار داریم که آورده‌ها را در موعد مقرر که شرکت عمران اعلام می‌کند، واریز کنند تا کار ساخت واحد‌ها بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش برود، حدود ۴۰ نفر از متقاضیان به تعهدات مالی خود عمل نکردند و نام این افراد از لیست حذف و متقاضیان جدید که در مرحله اول موفق به ثبت نام نشدند جایگزین متقاضیان بد عهد می‌شوند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در طرح اقدام ملی پردیس ۱۳ هزار واحد داریم که ۳ هزار واحد ثبت نامی و بقیه مربوط به تعاونی‌هایی است که انتخاب واحد را انجام می‌دهند و مسئولیت ما تنها در بخش ثبت نام است.

هدایت ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می‌شودکه طی دو سال آینده تمامی واحد‌های طرح اقدام ملی را به مالکان تحویل بدهیم.

هدایت با تاکید بر ممنوعیت  خرید و فروش واحد‌های طرح اقدام ملی تا زمان صدور قرار داد گفت:  با توجه به اینکه امکان پیش بینی تورم را نداریم، نمی‌توانیم قیمت دقیقی بدهیم، اما حدودا در حدود ۵ میلیون تومان در بخش ساخت تمام شده واحد افزایش پیش بینی می‌شود.


نظر شما