شناسهٔ خبر: 49560754 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

پیوستن ۳۰ هزار نیروی جدید به الحشد الشعبی عراق

ابنا

رئیس سازمان بسیج مردمی عراق از استخدام دوباره و بازگشت به خدمت ۳۰ هزار نفر از نیرو‌های این سازمان خبر داد که قرارداد خدمتشان به پایان رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «فالح الفیاض» رئیس سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) از استخدام دوباره و بازگشت به خدمت ۳۰ هزار نفر از نیرو‌های این سازمان خبر داد که قرارداد خدمتشان به پایان رسیده است.

رئیس سازمان بسیج مردمی عراق گفت: تلاش‌ها برای بازگردان نیرو‌هایی که قرارداد خدمت آنان به پایان رسیده است، از زمان شهید ابومهدی المهندس آغاز شد.

الفیاض در نشست خبری با متهم کردن مجلس نمایندگان عراق به اختصاص ندادن بودجه لازم به این قشر در بودجه ۲۰۲۱ به دلایل سیاسی، افزود: تلاش‌ها برای بازگردان نیرو‌هایی که قرارداد خدمت آنان به پایان رسیده است، از زمان شهید ابومهدی المهندس آغاز شد.

وی تصریح کرد: اولویت بازگشت با نیرو‌هایی است که در جریان جنگ مجروح شده اند. ما برای بازگرداندن نیرو‌های الحشد الشعبی که قرارداد خدمت آنان به پایان رسیده است، تشکیل کمیته‌هایی را آغاز کرده ایم.

رئیس سازمان بسیج مردمی با بیان اینکه ما فورا تدابیری را برای بازگردادن نیرو‌هایی که قرارداد خدمتشان به پایان رسیده است، اتخاذ می‌کنیم، ابراز امیدواری کرد: دولت بتواند مشکلات نیرو‌های باقی مانده که وضعیت شان مشابه است را حل کند.

در هیمن راستا، احمد الاسدی نماینده پارلمان عراق از ائتلاف فتح روز دوشنبه اعلام کرد که وزارت دارایی با بازگرداندن ۳۰ هزار نیروی الحشد الشعبی که قرارداد خدمتشان به پایان رسیده موافقت کرده است.

………………….
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما