شناسهٔ خبر: 49556707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور:

۳۵۰۰۰بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند کشور توزیع می‌شود

اهواز- رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور از تهیه و توزیع ۳۵ هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی - اسلامی میان دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی باستان سه‌شنبه‌شب در پویش همکلاسی مهربان (توزیع لوازم‌التحریر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بسیج دانش آموزی کشور با کمک تشکل‌ها، مدیران مدارس و معلمان درصدد تأمین و توزیع ۳۵ هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی - اسلامی در میان دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار کشور است.

وی از توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر میان مناطق محروم و کم برخوردار استان خوزستان خبر داد و افزود: دانش آموزان سراسر کشور در کنار سایر افراد نیز درصدد تأمین نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی و کمک‌آموزشی مثل موبایل و رایانک که مورد نیاز دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار است، هستند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه دانش آموزان آغازگر این پویش هستند، ادامه داد: این دانش آموزان سه تا چهار هدف اصلی دارند؛ نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی تهیه و توزیع شود و این کار به رونق تولید داخلی کمک و از ورود کالاهای مشابه خارجی جلوگیری می‌کند.

بستان با تأکید بر اینکه همه تصاویر روی لوازم‌التحریر از جمله دفاتر و کیف‌ها مربوط به ارزش‌های دینی، شهیدان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، خبر داد: این وسایل به‌طور کامل پنهانی میان دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار توزیع می‌شوند تا حرمت و کرامت این دانش آموزان حفظ خواهد شد.

وی گفت: در این راستا تشکل‌ها، معلمان، مدیران و خیران دست‌به‌دست هم دادند تا لوازم‌التحریر لازم تأمین شوند و مدیران مدارس نیز پس شناسایی دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار، این وسایل را در خفا توزیع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پویش همکلاسی مهربان (توزیع لوازم‌التحریر) با رمز «لبیک یا خامنه‌ای» آغاز شده است.

شعار اصلی این پویش این است که «هیچ دانش آموزی نباید به خاطر نداشتن لوازم‌التحریر و کمک‌آموزشی از تحصیل محروم بماند».

روند توزیع این وسایل تا پایان هفته دفاع مقدس که هفتم مهرماه امسال است، ادامه خواهد داشت.

نظر شما