شناسهٔ خبر: 49556574 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

نقش پدر حبیب در سریال «لیسانسه ها» را بسیار دوست دارم

صاحب‌خبر - عزت الله مهرآوران، بازیگر تلویزیون و سینما، در گفت وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی در مجموعه تلویزیونی «زن زندگی مرد زندگی» اظهار کرد: نام این سریال نشان می دهد که روایتگر موضوعاتی در ارتباط با زندگی مردم است و این سریال می‌تواند پیام‌های بسیار خوبی برای مردم و تماشاگران داشته باشد و من هم نقش پدر را در این سریال بازی می‌کنم که سه فرزند دارد و آن ها، بیشتر در کنار پدر و مادرشان هستند و همین باعث خوشحالی‌ها و گاهی اوقات، ناراحتی‌ها می‌شود و امیدوارم با نقشی که بازی می‌کنم بتوانم رضایت مردم و تماشاگران را به دست بیاورم و این موضوع باعث دلگرمی من شود.
از میان همه نقش هایم، نقش پدر حبیب در سریال «لیسانسه ها» را بسیار دوست دارم
این هنرمند درباره نقش هایش توضیح داد: هر نقشی که بازی کرده ام اگر از آن نقش خوشم نمی‌آمد بازی نمی‌کردم و از میان همه نقش‌هایی که ایفا کرده ام، نقش «پدر حبیب» در سریال «لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه ها» بسیار به دلم نشست. زیرا بازی حبیب به دلم نشسته بود.
وی تصریح کرد: در سریال «می‌خواهم زنده بمانم» بازی بسیار زیبای علی شادمان واقعا من را به بازی آورد و باعث شد که نقش خود را بهتر ایفا کنم و در حقیقت، این دو اثر که آخرین کار‌های من است را بسیار دوست دارم البته بقیه نقش‌هایی که ایفا کرده ام را هم دوست دارم چراکه همه نقش هایم مانند بچه‌های من هستند و هنگامی که به آن فکر می‌کنم، انرژی مضاعف می‌گیرم و ان شاء الله، هر کسی با من هم بازی بوده است، سلامت و شاد باشد.
از میان همه نقش هایم، نقش پدر حبیب در سریال «لیسانسه ها» را بسیار دوست دارم
وی ادامه داد: در هر کاری، علاوه بر سختی‌ها، تحمل و صبوری هم وجود دارد و به همین دلیل، ما هم تحمل می‌کنیم، چون می‌خواهیم کاری کنیم که کارهایمان مورد رضایت مردم باشد و باور کنیم که ما نوکر مردم هستیم. مردمی که اگر ما را نبینند ما باید چه کار کنیم؟ بنابراین، با همه سختی‌هایی که مضاعف شده و کرونا هم آن را دو چندان کرده است در حال کار کردن هستیم و خدا هم با ماست.
مهرآوران افزود:در طول این پنجاه و سه سال، بیشتر نقش‌های طنز بازی کردم، اما در این نقش جدی هستم و حالا اگر جا‌هایی شود کمدی کاری‌های خاص خود را دارم اما به طور کلی، این نقش جدی است که تمام تلاشم این است که بتواند مورد توجه تماشاگران قرار گیرد.
عکس دو
«زن زندگی مرد زندگی» روایت زوج جوانی است که هشت سال از زندگی مشترک‌ آن ها می‌گذرد و مخاطب، در هر قسمت شاهد یک قصه خواهد بود و این سریال، از شنبه تا چهارشنبه، هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما  و تکرار آن ساعت ۱۱، ۱۹ و ۲ بامداد پخش خواهد شد.

نظر شما