شناسهٔ خبر: 49551246 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تهیه نوشت افزار داخلی برای دانش آموزان خوزستانی

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس تهیه نوشت افزار و کیف برای دانش آموزان انجام شد.

صاحب‌خبر -

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم با کمک سازمان بسیج دانش آموزی تهیه نوشت افزار و کیف برای دانش آموزان انجام شد.

او افزود: ۱۰ هزار بسته  نوشت افزار برای دانش آموزان در خوزستان تهیه شد که تا هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بین آن‌ها  توزیع می‌شود و یکی از کار‌های که در این طرح انجام شد استفاده از نوشت افزار داخلی است.

سردار شاهوار پور با بیان اینکه برای کمک به چرخه تولید و استفاده از محصولات بومی از نوشت افزار‌های ایرانی استفاده شد، تصریح کرد: کمک‌های که هم نوعان در این پویش ملی اتفاق خواهد افتاد و خیران می‌خواهیم در این زمینه ورود کرده و دانش آموزان به دلیل نداشتن نوشت افزار به مدرسه نروند.

مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: سازمان بسیج دانش آموزی کشور با کمک تشکل‌ها، مدیران مدارس و معلمان درصدد تأمین و توزیع ۳۵ هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی - اسلامی در میان دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار کشور است.

او افزود: دانش آموزان سراسر کشور در کنار سایر افراد نیز درصدد تأمین نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی و کمک‌آموزشی مثل موبایل و رایانک که مورد نیاز دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار است، هستند.

بستان بیان داشت: این وسایل به‌طور کامل پنهانی میان دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار توزیع می‌شوند تا حرمت و کرامت این دانش آموزان حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظر شما