شناسهٔ خبر: 49551047 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

محدودیت تردد شبانه ادامه دارد؟

ساعتی پیش معاون امنیتی وزیر کشور اعلام کرد که محدودیت تردد شبانه لغو نشده  و هنوز ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر در حالی که دو روز پیش رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا از لغو محدودیت تردد شبانه در شهرهای دارای مراکز واکسیناسیون شبانه روزی خبر داد، این در حالی است که گزارش های میدانی از جریمه خودروها در صورت تردد شبانه حکایت دارند. البته همان روز یک مقام مسئول در پلیس راهور خبر داد که لغو محدودیت به آنها ابلاغ نشده است. در ادامه این ماجرا عصر امروز حسین ذوالفقاری معاون انتظامی وزارت کشور  خبر داد که محدودیت تردد ادامه دارد و افرادی که شبانه به مراکز واکسیناسیون مراجعه می کنند پلاک خودرو خود را در اختیار این مراکز قرار دهند تا جریمه آنها حذف شود.

 

محدودیت تردد شبانه

 

فیلم /خبر جدید از لغو محدودیت تردد شبانه

ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به  محدودیت تردد شبانه گفت: منع تردد شبانه هنوز ادامه دارد و امروز به دستگاه‌ها ابلاغ شد، پلاک خودرو‌های افرادی که شبانه برای زدن واکسن مراجعه می‌کنند در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گیرد و نسبت به حذف جریمه این افراد اقدام شود.

 

<div id="video-display-embed-code_318121" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/102159/318121?width=400&height=300"></script></div>

 

جریمه خودرو ها در دو روز گذشته

با گذشت دو روز از اعلام خبر لغو ممنوعیت تردد شبانه، همچنان جریمه برای تردد شبانه ثبت می‌شود! پلیس می‌گوید: هنوز ابلاغیه لغو منع تردد شبانه به ما واصل نشده است.اگر ابلاغیه به پلیس واصل شود و در آن نوشته باشد که از ۲۰ شهریور منع تردد ملغی شود، جریمه‌های این چندشب پاک می‌شود.

 

لغو محدودیت تردد شبانه

 

لغو طرح منع تردد شبانه برای  واکسیناسیون شبانه روزی

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از لغو محدودیت‌های تردد شبانه در شهرهایی که واکسیناسیون شبانه روزی دارند، خبر داد. رئیسی، گفت: هر محدودیتی که ایجاد می‌شود برای حفظ سلامتی مردم است و اگر منع تردد شبانه ایجاد شده بود برای این بود که دورهمی‌ها و به دنبال آن انتشار بیماری صورت نگیرد. الان با توجه به بحث مهم واکسیناسیون و سرعت آن و راه اندازی مراکز شبانه روزی، ممنوعیت تردد برداشته می‌شود.وی  اظهار کرد: ممنوعیت شبانه در شهرهایی که واکسیناسیون شبانه روزی دارند، برداشتیم ولی خواهش می‌کنم مردم شب‌ها در خیابان بیرون نروند و تنها برای تزریق واکسن بیرون بروند.

وی  تاکید کرد: خواهش میکنم افرادی که برای واکسیناسیون مراجعه نکردند بویژه افراد بالای ۶۵ سال حتما مراجعه کنند. ۱۲ درصد افراد بالای ۶۵ سال واکسن نزدند و ۷۴ درصد مرگ و میر فعلی کرونا در افراد ۶۵ سال به بالا برای همین ۱۲ درصد است که واکسن نزدند.رئیسی  گفت: حتی همکاران ما آمادگی دارند برای کسانی که معلولیت دارند و یا نمی‌توانند از منزل خارج شوند، مراجعه کنند و واکسن آنها را تزریق کنند.

 

محدودیت تردد

 

لغو منع تردد شبانه هنوز به پلیس ابلاغ نشده است

درحالی که پیش از این اعلام شده بود طرح ممنوعیت تردد شبانه لغو شده است، اما معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا می‌گوید که تاکنون این موضوع به پلیس ابلاغ نشده است.سرهنگ عین‌الله جهانی در پیگیری ایسنا پیرامون لغو اجرای طرح منع تردد شبانه، گفت: تا به این لحظه هیچ ابلاغی مبنی بر لغو طرح منع تردد شبانه از سوی وزارت کشور به پلیس راهور نشده است.

جهانی افزود: در صورت ابلاغ رسمی از سوی وزارت کشور پلیس نیز همچون گذشته ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های صادره را اجرا خواهد کرد.به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در صورت ابلاغ این موضوع ، مراتب از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

 

 

نظر شما