شناسهٔ خبر: 49526215 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالان حقوق بشری سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن را «قاشق» باران کردند+فیلم

فعالان حقوق بشر در اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی صدها قاشق به سمت سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن پرتاب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رِدیت، صد‌ها فعال حقوق بشر در اعتراض به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینی‌ها و با هدف اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی با پرتاب ۴۶۵ قاشق مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن، این رژیم را به سخره گرفتند.

چندی پیش ۶ اسیر فلسطینی با قاشق توانستند در زندان فوق امنیتی «جلبوع» تونلی حفر کنند و خود را از اسارت نجات دهند. بعد از گذشت چند روز نظامیان صهیونیست توانستند ۴ تن از این اسرا را دوباره بازداشت کنند و به زندان بازگردانند. با این حال مرکز حمایت از حقوق بشر در  نامه‌ای از کمیته بین المللی صلیب سرخ خواست به نقش و مسئولیت خود در تضمین اینکه افرادی (اسرایی) که دوباره دستگیر شده اند، مورد مجازات و شکنجه شدیدتری نسبت به قبل از زمان فرارشان از زندان جلبوع قرار نگیرند، عمل کند و اینکه اقدام به فرار این اسرا نباید عامل و بهانه‌ای برای تشدید مجازات و شکنجه زندانبانان رژیم صهیونیستی علیه آنان تلقی شود.

<div id="video-display-embed-code_14711598"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7892298/14711598?width=400&height=300"></script></div>

این مرکز تاکید کرد سیاستی که نظامیان اشغالگر در برخورد با اسرا و زندانیان فلسطینی در پیش می‌گیرد آنان را وادار می‌کند تا به هر طریق به فکر آزادی باشند. در واقع آزادی هدفی است که همه اسیران و زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما