شناسهٔ خبر: 49502804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجلیل از ورزشکاران گیلانی حاضر در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

ورزشکاران گیلانی حاضر در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز در مراسمی در استانداری گیلان تقدیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در جلسه شورای عالی تربیت بدنی و ورزش استان که امروز در استانداری گیلان برگزار شد، از ورزشکاران گیلانی حاضر در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل و تقدیر شد.

ارسلان زارع، استاندار گیلان در این مراسم حضور ورزشکاران و قهرمانان را در در آوردگاه‌های بین المللی ملی موجب غرور و افتخار و زمینه ساز تقویت انسجام ملی عنوان کرد و گفت: از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای تسهیل فعالیت و پویایی جامعه ورزش استان استفاده شود.

او افزود: ورزش همگانی، مایه نشاط و ورزش قهرمانی نماد افتخار ملت و تشویق کننده نسل جوان برای ورود به این عرصه است.

استاندار گیلان ایجاد امید و شادابی را یکی از آثار مهم ورزش در سطح همگانی و مسابقات داخلی یا بین المللی دانست و اظهار داشت: ورزشکار یعنی انسان امیدوار و کسی که به جسم و جان خود و جامعه قدرت و غرور می‌بخشد و مردم را در شادابی نگاه می‌دارد.

زارع سلامت، ورزش و عرصه قهرمانی را بخشی از سبد امید جامعه برشمرد و تصریح کرد: به طور قطع قهرمانان ورزشی، امیدآفرین هستند و در ایام مسابقات، ورزش دوستان را پای صحنه‌های ورزشی می‌نشانند.

آرمین هادی پور در رشته تکواندو، سارا بهمنیار در کاراته، محمد رهبری در شمشیربازی، علی آقا میرزایی و نازنین ملایی در قایقرانی ورزشکاران المپیکی و از میثم علیپور در والیبال نشسته، مهدی پور رهنما در پاراتکواندو و سامان رضی در پاراوزنه برداری از جمله ورزشکاران گیلانی حاضر در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بودند که امروز در رشت مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

نظر شما