شناسهٔ خبر: 49483325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

«تکیه به تکیه» در آران و بیدگل

ویژه برنامه مجازی «تکیه به تکیه» در آران و بیدگل اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان؛ مسئول فضای مجازی جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان آران و بیدگل گفت: ویژه برنامه مجازی «تکیه به تکیه» به همت جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام و با هماهنگی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی، هیئات مذهبی و سازمان بسیج دانش آموزی در آران و بیدگل همراه با بخش زنده در محیط شاد اجرا می شود.

امیرعباس دادایی افزود: این ویژه برنامه، همزمان با دهه سوم محرم و ایام اربعین ِحسینی از جمعه ۱۹ شهریور به مدت ۱۰ شب، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در فضای بازِ ۱۰ تکیه ی مذهبی آران و بیدگل اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مداحان و سخنرانانِ مشهور شهرستان آران و بیدگل در این سوگواره به اجرای برنامه خواهند پرداخت، گفت: این برنامه، هر شب به صورت زنده از طریق کانالِ کشوریِ سربازانِ حاج قاسم سلیمانی در شبکه اجتماعی شاد برای دانش آموزان و خانواده آنان پخش خواهد شد.

امیرعباس دادایی با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از فضای مجازی و نیز ظرفیت‌های این فضا برای برگزاری مراسم مذهبی به ویژه در دوران شیوع کرونا گفت: جوانان و نوجوانان عاشوراییِ هیئت رزمندگان اسلامِ آران و بیدگل، پیشتر هم با پخشِ زنده ی برنامه «رواق انتظار» مهمان خانه های نوجوانان ِعاشورایی بودند و «تکیه به تکیه» دومین تجربه این گروه است.

دادایی گفت: علاقه مندان می توانند از طریق کانال سربازان حاج قاسم سلیمانی در شبکه اجتماعی شاد(https://shad.ir/sardar_e_delha_AranvaBidgol) این برنامه را دنبال کنند.

نظر شما