شناسهٔ خبر: 49469780 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افشای راز ۲۰ ساله دختر جوان را به فکر دریافت غرامت نجومی انداخت!

دختر اسپانیایی پس از اینکه ماجرای عوض شدنش با نوزادی دیگری در بیمارستان را فهمید، درخواست چند میلیون غرامت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز؛ اخیرا یک دختر اسپانیایی متوجه شد، 20سال قبل پرستار بخش نوزادان به طور ناخواسته او را جابه‌جا کرده، به همین علت این دختر خواستار غرامت 3 میلیون یورویی از مقامات بهداشت این کشور شده است.

به نوشته روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، این دختر اسپانیایی، به علت یک بیماری ژنتیکی به پزشک مراجعه کرد و پزشک از او خواست تا برای  کشف و درمان بیماری آزمایش DNA بدهد. او پس از انجام آزمایش متوجه واقعیتی وحشتناک شد. او پس از دریافت نتیجه آزمایش متوجه شد که فرزند خانواده خودش نیست و برای روشن شدن ماجرا به بیمارستانی در شهر  ریوخا که در آن متولد شده بود رفت و کشف کرد در هنگام تولد با نوزادی دیگر که هم زمان با او به دنیا آمده بود جا به جا شده است. در همین راستا،  مقامات بهداشتی اسپانیا این اشتباه را پذیرفتند و اعلام کردند که هرگونه حکم قضایی صادر شده در این مورد را اجرا خواهند کرد.

جابه جایی کودک

وکیل این دختر توضیح داد که وی از طرف موکل خود به دلیل آسیب‌های احساسی قابل توجه ناشی از خطا در بیمارستان سان میلان د لوگرونو، از طرف موکل خود به دادگاه شکایت کرده است.

کارآگاهان دادگستری پس از شکایت دختر توضیح دادند: "این یک اشتباه انسانی بوده و ما نتوانستیم بفهمیم مقصر کیست زیرا  سیستم‌های آن زمان مانند اکنون دیجیتالی نبوده است. به همین علت زمان زیادی لازم است تا مقصر اصلی پیدا شود."

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما