شناسهٔ خبر: 49466147 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ساروی: رقیب اصلی من در نروژ قهرمان المپیک است

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی المپیک توکیو گفت: رقیب اصلی من در رقابت‌های جهانی نروژ، قهرمان المپیک است.

صاحب‌خبر -
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد هادی ساروی فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی برای حضور رقابت‌های جهانی نروژ، گفت: اردوها بسیار خوب است و رفته رفته شرایط بهتر نیز خواهد شد. این دومین مرحله اردو است و امیدوارم با شرایط مطلوبی راهی مسابقات جهانی نروژ شویم. البته فاصله مسابقات المپیک تا مسابقات جهانی زیاد نبود و ما باید شرایط آمادگی خود را حفظ کنیم تا بدنمان روی فرم باشد تا برای شرکت در مسابقات شرایط خوبی داشته باشیم.
 

وی در مورد وضعیتش برای حضور در مسابقات جهانی نروژ گفت: رقیب اصلی من موسی اولویف کشتی‌گیر روس است که در المپیک هم قهرمان شد. مسابقات نروژ دومین حضورم در رقابت‌های جهانی است. در اولین میدان که سال ۲۰۱۹ برگزار شد، نتوانستم مدال بگیرم و همه تلاشم را می‌کنم که این بار مدال خوشرنگی بگیرم.

 

ساروی در مورد حضور مربیان سازنده در تمرینات تیم ملی گفت: به نظر من اینگونه مربیان هر چقدر دیده شده و به آنها بها داده شود، انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند چراکه در شهرستانها مدال آوران را پرورش می‌دهند و به تیم‌های ملی می‌فرستند، پس باید به آنها کمک شود تا بیشتر در عرصه‌های ملی حضور داشته باشند.

 

دارنده مدال برنز المپیک توکیو در خصوص حضورش در لیگ برتر که قرار است بعد از رقابت‌های جهانی برگزار شود گفت: من با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد بسته ام. به نظرم شرکت در لیگ برتر باعث آمادگی بیشتر می‌شود و بخشی از درآمد مالی کشتی گیران را تأمین خواهد کرد.

نظر شما