شناسهٔ خبر: 49418496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

رکورد واکسن در قم شکسته شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار با اعضای قرارگاه دانشجویی جهادی شهید قاسمی گفت: تنها راه مقابله با ویروس منحوس کرونا واکسیناسیون است هیچ فرقی بین واکسن ها وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی  قم در دیدار با اعضای قرارگاه دانشجویی جهادی شهید قاسمی گفت: تنها راه مقابله با ویروس منحوس کرونا واکسیناسیون است هیچ فرقی بین واکسن ها وجود ندارد.هیچ یک از کادر درمان در این پیک بستری نشدند. سیاست ما اطلاع رسانی و اعتماد سازی در رابطه با واکسیناسیون است.
آماری که ما می دهیم یکی از دقیق ترین آمار های دنیاست.

 

وی افزود: جامعه پزشکی با دو مشکل روبرو است؛ رسانه های خارجی که مردم را تشویق به نزدن واکسن می کنند و دیگری جاهلان داخلی است که متاسفانه با بی سوادی تبلیغ نزدن واکسن را می کند.

 

قدیر در ادامه گفت: در رابطه با دارو مبنا و معیار ما وزارت بهداشت است، شما نیز مبنای تان وزارت بهداشت باشد. ۲۵ درصد مرگ و میرها کسانی هستند که روز اول به بیمارستان مراجعه می کنند و ۳۵ درصد مرگ و میرها نیز کسانی هستند که دو تا سه روز اول به بیمارستان مراجعه می کنند.


وی افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کمک شایانی به کنترل شیوع ویروس منحوس کرونا کرد و من علاقه خاصی به نیروهای جهادی دارم که مطمئن باشید که حتما موفق خواهید بود و الطاف الهی شما حال دانشجویان بسیجی که بی ریا در میدان عمل در حال مبارزه اند، خواهد شد‌.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ابتدای این دیدار نیز جواد رفعت نژاد مسئول بسیج دانشجویی استان قم پیرو سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص آرایش جدید دفاعی و مبارزه با آن را عنوان کرده اند‌، طرح بومی شده شهید حاج قاسم سلیمانی را که با محوریت پژوهشی و الگو دهی جهت کاهش مراجعات به بیمارستان ها طراحی شده است، را در سه فاز عملیاتی؛ پایش و بیماریابی، اقدامات درمانی، پیگیری وضعیت بیمار تشریح کرد.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما