شناسهٔ خبر: 49382743 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهاب سنگی که مردم انگلیس را به وحشت انداخت+ فیلم

عبور یک شهاب سنگ آبی از آسمان انگلیس، ساکنان جزایر این کشور را دچار وحشت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایندیپندنت، عبور یک شهاب سنگ از آسمان انگلیس، ساکنان محلی را به وحشت انداخت.

بنا بر گزارش پایگاه خبری نشریه ایندیپندنت، شب گذشته، عبور یک شهابسنگ آبی رنگ بر فراز جزایر مانش انگلیس، سبب وحشت زده شدن ساکنان محلی این منطقه شد.

در تصاویری که از این رویداد به ثبت رسیده، شب گذشته این شهابسنگ که به مانند گلوله‌ای آبی و در حالی که تلألؤیی آبی رنگ از خود ساطع می‌کرد، از فراز آسمان این منطقه گذر کرد و ظرف چند ثانیه به یکباره ناپدید شد.

ایندیپندنت اعلام کرد یک دوربین متعلق به تیم امداد هوایی جزایر مانش در «سنت اوبین» تصاویری را از این رخداد کیهانی ثبت کرد که در آن این شهابسنگ آسمانی آسمان شب را روشن می‌کند.

<div id="video-display-embed-code_14665320"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7883695/14665320?width=400&height=300"></script></div>

این تیم امداد در این باره گفتند: ما به تازگی توانستیم این تصاویر باورنکردنی از ورود بک شهابسنگ را به جو جزیره جرزی در ساعت ۲۲:۴۶ شب (به وقت محلی) به ثبت برسانیم.

این در حالی است که شاهدان محلی می‌گویند آن‌ها گذازه‌ای سوزان را مشاهده کرده اند.

گفتنی است جزایر «جرزی» و «گرنزی» انگلیس که در دریای مانش قرار دارند، به دلیل آنکه اغلب دارای آسمانی صاف هستند، مکان‌هایی مناسب برای مشاهده این چنین پدیده‌های کیهانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما