شناسهٔ خبر: 49246438 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

معرفی شبکه تبلیغات نمایشی دیجیتال دیما

با رشد فناوری و افزایش دسترسی افراد به اینترنت و دستگاه‌های هوشمند، روش‌های تبلیغات نیز دگرگون شده‌اند. در گذشته فضاهای تبلیغاتی محدود به تلویزیون، رسانه‌های چاپی و تبلیغات محیطی بود، اما در دنیای امروز برندها می‌توانند در هزاران رسانه شامل اپلیکیشن‌ها، وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنند و پیامشان را به مخاطبان خود برسانند. همین موضوع اهمیت وجود آژانس‌ها و شبکه‌های تبلیغات دیجیتال را نشان می‌دهد تا به عنوان واسطه‌ای مطمئن و کارا، کمپین‌های تبلیغاتی را اجرا، مدیریت و بهینه‌سازی کنند. یکی از این شبکه‌های تبلیغات دیجیتال، شبکه‌‎ی تبلیغات نمایشی اختصاصی دیماست که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم.

صاحب‌خبر -

گروه تبلیغات دیجیتال دیما یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های حوزه‌ی فناوری تبلیغات در ایران است که راهکارهای نوین تبلیغاتی را در ایران ارائه می‌کند. دیما دارای یک شبکه‌ی تبلیغات نمایشی گسترده و اختصاصی شامل اپلیکیشن‌ها، وبسایت‌ها و صفحات رسانه‌های اجتماعی است. این شبکه انواع فضاهای تبلیغاتی از قبیل تبلیغات بنری، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات همسان، تبلیغات در جست‌وجو و ... را شامل می‌شود. دیما در قالب اجاره‌ فضای تبلیغاتی یا ارائه‌ کمپین‌های مدیریت‌شده‌ دیجیتال با برندهای مختلفی در صنایع متنوع در ایران همکاری می‌کند. این کمپین‌ها می‌توانند با مدل‌های مختلف قیمتی از جمله پرداخت به ازای هر کلیک، نصب اپلیکیشن، فروش و غیره ارائه شوند.

دیما همچنین دو پلتفرم هوشمند برای تبلیغ‌دهندگان و صاحبان فضای نمایشی دارد که اجرای تبلیغات دیجیتال از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد. این پلتفرم‌ها بر پایه‌ تکنولوژی تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده طراحی شده‌اند که مزایده‌ قیمتی لحظه‌ای فضاهای تبلیغاتی را اجرا کرده و امکانات مختلفی برای هدفگیری کاربران در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌‎دهند.
اگر به دنبال راه جدیدی برای تبلیغات هستید، می‌توانید با تبلیغات کلیکی، نمایشی و پرفورمنس مارکتینگ در شبکه‌ تبلیغات نمایشی اختصاصی دیما، کسب‌وکارتان را رشد دهید.

‌برخی از ویژگی‌های شبکه‌ نمایشی دیما عبارتند از:
همکاری انحصاری با برترین اپلیکیشن‌های ایرانی
بالاترین نرخ تعامل با مخاطبان (نرخ کلیک و مشاهده‌ کامل در تبلیغات ویدیویی) در ایران
دسترسی به مخاطبان متنوع و انتخاب آنها بر اساس سن، جنسیت، درآمد، موقعیت جغرافیایی و...
برای مشاوره‌ رایگان در این زمینه با تیم دیما در تماس باشید:
️ +982182100621
deema.agency

نظر شما