شناسهٔ خبر: 49207687 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه دیدار کردند + فیلم

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه امروز یکشنبه با هم دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان و فیصل المقداد وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه امروز یکشنبه با هم دیدار کردند.

فیصل المقداد در این دیدار ضمن خیرمقدم به وی، به مقام معظم رهبری به خاطر برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و همچنین ابراز امیدواری کرد حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در مسئولیت جدید موفق باشد و به آقای امیرعبداللهیان به‌خاطر تصدی وزارت امور خارجه تبریک گفت.

امیرعبداللهیان نیز برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در سوریه را تبریک گفت و افزود: بسیار خرسندیم که سوریه از بحران‌ها خارج شد و دشمنان سوریه شکست خوردند. رشادت‌های سردار سلیمانی بود که در کنار نیرو‌های مسلح سوریه در شکست داعش نقش بزرگی ایفا کرد. امروز خون مشترک ایرانی و سوریه‌ای که به عنوان مدافعان حرم به زمین ریخته شده ضامنی قوی برای تداوم روابط استراتژیک دو کشور است.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان افزود: وارد مرحله جدیدی از روابط تجاری و اقتصادی دو کشور شده‌ایم و امروز این جا هستم که تاکید کنیم بر توسعه هر چه بیشتر روابط و تاکید بر اینکه سوریه در خط مقدم مقاومت است و مراحل سربلندی را به خوبی پشت سر گذاشته است.

<div id="video-display-embed-code_14608972"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7873196/14608972?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما