شناسهٔ خبر: 49175165 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در بازدید از گمرک فرودگاه امام خمینی؛

خاندوزی خواستار تسریع روند ترخیص کالا از گمرکات شد/ نخستین درخواست وزیر اقتصاد از بانک مرکزی

وزیر اقتصاد در بازدید از گمرک فرودگاه امام خمینی، خواستار تسریع روند ترخیص کالا از گمرکات شد و گفت:از رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم انتقال داده‌های ارزی را به صورت برخط و آنلاین در دستور کار این بانک قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ساعت ۷ صبح امروز در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) حاضر شد و از انبار کالاهای مختلف از جمله داروهای کرونا دیدن کرد.

وزیر اقتصاد با بررسی فرایند ترخیص این کالاها خواستار تسریع این روند شد.
 
اولین درخواست خاندوزی از بانک مرکزی
 
وزیر اقتصاد در این بازدید گفت: یکی از موارد مطرح شده در جلسه با مسئولان گمرک در بازدید از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره)، انتقال برخی داده‌های ارزی بود که تسریع آن‌ها موجب سرعت بخشیدن به ترخیص کالاها می‌شود لذا از رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا انتقال این داده‌ها را به صورت برخط و آنلاین در دستور کار بانک مرکزی قرار بدهند. 
 
هماهنگی وزرای اقتصاد و بهداشت برای تسریع در ترخیص دارو
 
 
خاندوزی همچنین در حاشیه بازدید از گمرک فرودگاه امام خمینی، در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر بهداشت، هماهنگی بیشتر برای تسریع در ترخیص دارو از گمرک را خواستار شد.
 
وزیر اقتصاد، از بهرام عین اللهی وزیر بهداشت خواست هماهنگی‌های لازم را با سازمان غذا و دارو برای صدور مجوز ترخیص داروها انجام دهد.
 
وی همچنین درباره آخرین وضعیت موجودی کالاها گفت: خوشبختانه از نظر موجودی کالا مشکلی نداریم.
 
انتهای پیام
 

نظر شما