شناسهٔ خبر: 49151967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

میزبان جدید بازی ایران و عراق مشخص شد/عکس

کنفدراسیون فوتبال محل بازی ایران و عراق را مشخص کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری حدید، ورزشگاه میزبان بازی ایران و عراق را مشخص شد.

تیم های ملی ایران و عراق باید در 16 شهریور به مصاف یکدیگر بروند که فدراسیون فوتبال عراق به دلیل محرومیت از میزبانی در کشور خود، قطر را به عنوان محل برگزاری رقابت های این تیم در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر معرفی کرد. توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا ابتدا چند روز پیش ورزشگاه الغرافه را به عنوان میزبان بازی ایران و عراق معرفی کرد اما امروز روزنامه های استاد الدوحه و الرایة قطر در خبری مدعی شدند که کنفدراسیون فوتبال آسیا، استادیوم بین المللی خلیفه را به عنوان محل برگزاری دیدار دو تیم ایران و عراق انتخاب کرده است.

در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه ورزشگاه خلیفه دوحه را به عنوان میزبان این بازی معرفی کرد.

ورزشگاه بین‌المللی خلیفه (ستاد خلیفة الدَّولی) ورزشگاه ملی قطر و بخشی از مجموعه ورزشی چندمنظوره در شهر دوحه است. این استادیوم که در ابتدا با ظرفیت 20 هزار نفر ساخته شده بود، پس از بازسازی گنجایش آن به 50 هزار نفر افزایش یافت. در سالهای اخیر، بازی های تیم ملی قطر در مسابقات رسمی و دوستانه در این ورزشگاه برگزار شده است. این استادیوم زیبا قرار است میزبان بازی های جام جهانی 2022 نیز باشد.

میزبان جدید بازی ایران و عراق مشخص شد/عکس

254 251

نظر شما