شناسهٔ خبر: 49151888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخشش بانوی ورزشکار مچ‌انداز نیشابوری در سطح مسابقات بین‌المللی

تیم ملی مچ‌اندازی جمهوری اسلامی ایران در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش تیمی بزرگسالان این رقابت‌ها و مجموع امتیازات، در جایگاه سوم مچ‌اندازی حرفه‌ای مقام کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سروش پورآزاد رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در جریان مراسم استقبال از این بانوی ورزشکار نخبه خراسانی گفت: مهرانفرد در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مقتدارنه دو مدال طلای رده سنی مستر، یک مدال نقره در بخش چپ‌دست بزرگسالان و یک مدال برنز در بخش راست‌دست بزرگسالان رقابت‌های قزاقستان شد.

او افزود: بانوی ورزشکار نیشابوری پس از کسب این عناوین در بازگشت به مشهد در مراسمی با حضور معاون ورزشی مدیرکل، معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و اعضای هیات بدنسازی این استان مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با اشاره به جایگاه این استان در ورزش مچ‌اندازی ادامه داد: مهرانفرد که در ترکیب تیم شش نفره بانوان کشورمان عازم مسابقات آسیایی در قزاقستان شده بود توانست با کسب برترین مدال‌های این رقابت در سطح قاره کهن، پیشرفت قابل ملاحظه رشته ورزشی مچ‌اندازی را در خراسان رضوی به نمایش بگذارد.

پورآزاد بیان کرد: مچ‌اندازان حرفه‌ای خراسان رضوی در هر دو طیف ورزشکاران زن و مرد تاکنون در همه مسابقات این رشته در سطح کشور جام‌های برتر تیمی را در رده‌های مختلف از آن خود کرده‌اند.

او تصریح کرد: افزون بر ۵۰۰ ورزشکار مچ‌اندازی در خراسان رضوی به صورت حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام//ا.د

نظر شما