شناسهٔ خبر: 49102303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزادسازی ۲۳۰ هکتار از اراضی چهارباغ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ از آزادسازی ۲۳۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در این حوزه قضایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ در تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه قضایی برای مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز  گفت: یکی از برنامه‌های محوری انجام شده در چهارباغ در راستای اجرای مصوبات قرارگاه قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری اراضی استان البرز، رصد دقیق کاربری‌ها و دستورات قضایی فوری برای مقابله با تغییرات غیرمجاز کاربری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ افزود: به همین منظور ۲۱۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری در روستای رمنده این شهرستان در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری‌ها و باغ‌ها آزادسازی شد.

صفری با بیان این که ارزش اراضی آزادسازی شده در  روستای رمنده شهرستان چهارباغ بیش از پنج هزار میلیارد تومان بوده گفت: در این عملیات ۱۵۰ مورد دیوارکشی، پنج مورد بنای در حال ساخت، پنج مورد آلاچیق، پنج مورد استخر، پنج مورد محوطه سازی، و ۱۰۰ مورد دپوی مصالح قلع و قمع و ۲۱۰ هکتار به وضعیت سابق اعاده شد.

او همچنین با اعلام آزدسازی ۲۰ هکتار دیگر در بخش مرکزی شهرستان چهارباغ افزود: در اقدام نیز ۴۰ مورد چاردیواری، ۲۵ مورد بنای نیمه ساز، ۲۰ مورد استخر که مجموعا دارای ارزش یک هزار میلیارد تومانی بودند آزادسازی شد.

انتهای پیام/ ر .ن

برچسب‌ها:

نظر شما