شناسهٔ خبر: 48936520 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم تجلیل از دانش آموختگان فلسطینی

هزاران فلسطینی در جشنواره مردمی بزرگی که به همت جبهه مردمی برای آزادی فلسطین برگزار شد، شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ابراهیم احمدخبرنگار سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما از غزه ؛ هزاران فلسطینی در جشنواره مردمی بزرگی که به همت جبهه مردمی برای آزادی فلسطین برگزار شد، شرکت کردند. در این جشنواره از دانش‌آموزان برجسته دبیرستان‌های فلسطین تجلیل شد و یک هنگ از نیرو‌های پیشگامان آزادی فلسطین فارغ التحصیل شدند.

<div id="video-display-embed-code_6849623"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3193646/6849623?width=350&height=250"></script></div>
احمد خریس فرمانده جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد: به خط مقاومت یعنی خط ابو علی مصطفی پایبند است. ما امروز تاکید می‌کنیم که باوجود شرایط دشوار نوار غزه بر عهد خود باقی می‌مانیم.
فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس گفت: به طور حتم، ملت فلسطین به این باور رسیده است که آزاد سازی فلسطین فقط از طریق سلاح امکان پذیر است و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در این مسیر گام بر می‌دارد.
در این مراسم برخی مواضع سیاسی بسیار مهم جبهه مردمی برای فلسطین اعلام شد و شاهد مشارکت گسترده مقامات گروه‌های فلسطینی از جمله جنبش حماس بودیم.
خضر حبیب یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی افزود: ما امروز رشادت و دلیری و همچنین فارغ التحصیلی پیشگامان آزادی با علم ودانش را جشن می‌گیریم. با ادامه مقاومت، فلسطین را آزاد خواهیم کرد.
شهروند فلسطینی گفت: ما از فرزندان خود که در زمینه‌های علمی و نظامی فارغ التحصیل شده اند تا به مقابله با دشمن صهیونیستی بروند تجلیل می‌کنیم و مطمئنیم پیروز خواهیم شد.
نسل جدید فلسطین را با علم و آگاهی آموزش می‌دهیم و این شعاری است که در این مراسم سرمشق جوانان قرار گرفت و بار دیگر تاکید شد که فلسطینی‌ها از هیچ تلاشی برای حمایت از مقاومت از فلسطین فروگذاری نخواهند کرد.
 
شات لیست:
۱/ احمد خریس - فرمانده جبهه خلق برای آزادی فلسطین
۲/ فوزی برهوم - سخنگوی جنبش حماس
۳/ خضر حبیب - یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی
۴/ شهروند فلسطینی
-----------------------------------------------------
 

نظر شما