شناسهٔ خبر: 48889797 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مار غول پیکر سقف اتاق را فرو ریخت!

ماری که روی سقف اتاق پنهان شده بود بر اثر وزن زیادش موجب فروریختن سقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مار‌ها به عنوان حیواناتی خطرناک شناخته می‌شوند. در حالی که برخی افراد حتی از شنیدن نام مار دچار ترس می‌شوند، حالا تصور کنید در اتاق خانه تان نشسته اید و یک مار غول پیکر در فاصله بسیار کمی از شما و روی سقف حضور دارد. این اتفاقی بود که به تازگی برای یک خانواده اندونزیایی رخ داد.

با اینکه اعضای این خانواده به سر و صدا‌های روی سقف اتاق مشکوک شده بودند، اما هرگز تصور نمی‌کردند علت آن حضور یک مار غول پیکر باشد. پس از فروریختن بخشی از سقف و مطمئن شدن اعضای خانواده از حضور یک مار در بالای سقف بلافاصله آن‌ها با مارگیران محلی تماس گرفته و کمک خواستند.

بیشتر بخوانید

مارگیران محلی با حضور در محل حادثه، این مار غول پیکر را شکار و به مکانی امن منتقل کردند. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده صحنه شکار این مار را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که یکی از مارگیران با شکافتن سقف اتاق مار را به پایین منتقل می‌کند. در این ویدئو بزرگی این خزنده توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. انتشار این ویدئو در یوتیوب با واکنش کاربران همراه بود. برخی از کاربران با توجه به قطر شکم مار به این نکته اشاره کردند که احتمالا این خزنده به تازگی طعمه‌ای را بلعیده بوده است.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «بزرگی شکم این مار نشان می‌دهد احتملا باید چیزی در داخل شکم آن باشد.» کاربر دیگر نوشت: «امیدوارم حیوان خانگی یا چیز دیگری را نبلعیده باشد.»

<div id="video-display-embed-code_14487460"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7851047/14487460?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما