شناسهٔ خبر: 48830043 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان غذا و دارو | لینک خبر

در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد؛

چهارمین جلسه از کمیته مقابله با عرضه و ورود مواد مخدر و داروهای رونگردان

چهارمین جلسه از کمیته مقابله با عرضه و ورود مواد مخدر و داروهای رونگردان در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش  ایفدانا و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان، چهارمین جلسه از کمیته مقابله با عرضه و ورود مواد مخدر و داروهای رونگردان با حضور اعضا در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

 
 در این جلسه که با حضور معاون غذا و داروی دانشگاه دکتر ایرج خدادادی،مدیر نظارت بر فرآورده های طبیعی سنتی و مکمل های دانشگاه دکتر دارا دستان،مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل دکتر مرضیه مساعد،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،مدیر کل زندانها و اقدامات تربیتی استان،مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری،دکتر کریمی نماینده معاون درمان دانشگاه،رئیس دادگاههای عمومی و انقلاب استان،دبیر شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر،سردار فرمانده محترم سپاه انصارالحسین علیه السلام استان، امیر فرمانده محترم آجا در استان، کارشناس مدیریت نظارت بر فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل ها و رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانشگاه و سایر اعضایء برگزار شد.

 
در این جلسه در خصوص نحوه ی جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از سطح شهر و همچنین نحوه ی جمع آوری مواد مخدر از جمله روان گردان ها و متادون و مواد سنتی با هماهنگب رئیس پلیس امنتی استان بحث و تبادل اطلاعات شد.

 
در این جلسه دکتر دارا دستان مدیر نظارت بر فرآورده های طبیعی و سنتی و مکمل ها گزارشی از نحوه ی بازرسی و نظارت از عطاری ها در سطح استان ارائه کرد و گفت 230مورد عطاری دارای مجوز در استاتن وجود دارد و از ابتدای سال تا کنون بالغ بر 10دوره ی آموزشی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و عدم فروش هرگونه دارو در عطاری ها و برگزار شده است./

نظر شما