شناسهٔ خبر: 48736265 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

فروش غیرقانونی داروهای کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری؟

صاحب‌خبر -

یکی از مخاطبان انصاف نیوز می‌گوید داروهایی که در بیمارستان مسیح دانشوری نیست، بعضاً توسط برخی از کسانیکه بنظر کارکنان این بیمارستان بودند، به بیماران با قیمت‌های بیشتر فروخته می‌شود.

جعفر دولتیاری -یکی از مخاطبان انصاف نیوز- می‌گويد: پسر من دوبار به کرونا مبتلا شده است. وقتی به اورژانس رفتم، متوجه شدم یکی از نگهبان‌ها و هم یکی از خدمه‌ی بیمارستان اطراف بیماران زیادی می‌چرخند، یکبار بیماری کنار من نشسته بود، بدحال هم بود، اما بیمارستان گفته بود داروی مورد نیاز او را ندارد.

او افزود: کسانی که به‌نظر کارکنان بیمارستان بودند به این بیمار نزدیک شدند و گفتند می‌توانند برای آنها داروی مورد نیاز او را تهیه کنند. نسخه را از او گرفتند و از داروخانه بیمارستان دارو را آورند. همان داروهایی که بقیه باید به داروخانه‌ی بزرگ در شهر می‌رفتند و پیدا می‌کردند. مبلغ دویست الی سیصد هزار تومان از بیماران برای آن دارو دریافت می‌کردند.

دولتیاری گفت: من از همان کارکنان عکس گرفته‌ام و شاهد این ماجرا هستم. کسی که پول دارد با پرداخت مبلغ بیشتر از داروخانه‌ی بیمارستان دارو را می‌خرد. اگر نیست خب برای همه نباشد. چندبار سعی کردم با حراست برای گزارش این موضوع تماس گرفتم اما موفق نشدم.

انتهای پیام

نظر شما