شناسهٔ خبر: 48733033 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جزیره کیش در قرنطینه ویروس کرونا

سخنگوی شورای سلامت کیش از قرنطینه جزیره کیش به مدت یک هفته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، دکتر رضانیا گفت: پیرو افزایش شیوع و میزان بستری و مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا در جزیره کیش کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونا جزیره کیش تشکیل جلسه داد و مصوباتی را قابل اجرا برای مدت یک هفته و قابل تمدید تا مدت ۲هفته مورد تایید قرار داد و از ۱۷ مرداد به مرحله اجرا گذاشته خواهند شد.

۱_پیشنهاد کاهش حداکثری تعداد پرواز‌های ورودی به جزیره کیش داده شده و پیگیری‌ها در حال انجام است که انشالله به شکل حداکثری شاهد کاهش پرواز‌ها باشیم.

۲_تعطیلی کلیه مشاغل گروه ۲ و۳ و ۴ در جزیره کیش که لیست آن‌ها در فضای مجازی انتشار داده خواهد شد.

۳_مقرر شد کلیه ادارات و نهاد‌ها به استثنای یگان‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، بهداشت و درمان، امدادی، آب و برق، آتش نشانی و اورژانس تعطیل و فقط به صورت شیفت‌های ضروری فعالیت خود را ادامه دهند.

۴_مقرر شد تردد کلیه شناور‌های مسافر بری از مبادی ورودی به جزیره کیش ممنوع شود و فقط ارزاق عمومی و مواد مورد نیاز و ضروری جزیره از طریق شناور بتواند انتقال پیدا کند.

۵_مراکز پذیرایی شامل رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها فقط به صورت بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند.
۶_ممنوعیت تردد شبانه از ساعت۲۳ تا ساعت۴ بامداد خواهد بود.

۷_قابل ذکر است که بازگشت عزیزانی که در سفر به سر می‌برند بعد از مدت قرنطینه جزیره قطعاً مشابه سال ۹۹ خواهد بود و ورود به صورت تدریجی و طی فرایند و مکانیزمی که اعلام خواهد شد انجام می‌پذیرد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در این مدت ‏از سفر رفتن پرهیز کنید و قرنطینه را در منزل به صورت جدی رعایت کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما