شناسهٔ خبر: 48715205 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دختر بچه‌ای که می‌خواهد پزشکان پای او را قطع کنند + تصاویر

یک دختر بچه انگلیسی به علت وجود مشکلی عجیب در پای خود از پزشکان می‌خواهد که پای او را قطع کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه انگلیسی سان، یک دختر بچه انگلیسی که به اندازه‌ای از درد شدید در ناحیه پای خود رنج می‌برد، برای از بین بردن دردش به فکر قطع پایش افتاده است. سرنیتی هاروود، ۱۱ ساله از ریکسهام در ایالت ولز انگلیس پس از اینکه دچار ناراحتی غیرقابل تحملی شد و بر اثر آن توان راه رفتن خود را از دست داد، اعتراف تکان دهنده‌ای به والدین خود کرد.

سرنیتی از بیماری به نام «پاچنبری» (Club-Foot) رنج می‌برد که مهمترین و شایع‌ترین بدشکلی مادرزادی پا است. در این بد شکلی پا، قسمت جلو به سمت داخل و پایین چرخیده و در عقب پاشنه پا هم به سمت داخل چرخیده‌است. این بیماری از هر ۱۰۰۰ کودک در انگلستان یک نفر را تحت تاثیر قرار می‌دهد و مبتلایان باید چندین عمل جراحی را برای مقابله با بیماری خود انجام دهند که بر رشد تاندون آشیل تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید

اما این دختر بچه انگلیسی پس از پیچ خوردن پای چپ، به مادرش گفت که می‌خواهد پایش را قطع کنند؛ و در حال حاضر به طوردائمی با وسایل ارتوپدی و کفش‌هایی که مخصوص پایش ساخته شده است راه می‌رود، اما پای چپ او در نهایت آنقدر کج شده که نمی‌تواند درست راه برود و دیگر قادر به بازی با دوستانش نیست.

سرانجام والدین این دختر بچه مجبور شدند با این واقعیت دردناک روبرو شوند که سرنیتی باید قسمتی از پای خود را قطع کند تا بتواند زندگی مطلوبی داشته باشد. آن‌ها پس از ملاقات با مشاوران ارتوپدی و پزشکان تصمیم گرفتند که پای چپ دخترشان طی سه ماه آینده قطع شود.

تنها دختر بچه‌

تنها دختر بچه‌

تنها دختر بچه‌

انتهای پیام/

نظر شما