شناسهٔ خبر: 48708046 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مشاور مدیرکل در امور زنان آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

برنامه‌های سا ل 1400 مستند به برنامه اجرایی سند تحول بنیادین به ‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

مشاور مدیرکل در امور زنان آموزش و پرورش استان عنوان کرد: اولین نشست برنامه‌های سا ل 1400 مستند به برنامه اجرایی سند تحول بنیادین به ‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه به نقل از کارشناس مسؤول امور زنان، فرشته عبدی در اولین نشست ویدئوکنفرانس که با حضور کارشناسان و رابطین امور زنان نواحی و مناطق 24 گانه استان با هدف تبیین برنامه های سال 1400 برگزار شد،گفت: از کارشناسان و رابطین جهت تلاش برای انجام مطلوب برنامه‌ها واجرای طرح‌های ملی، استانی و منطقه‌ای درحوزه زنان و دختران دانش‌آموز، مستند به سند تحول بنیادین درسال 1399 تشکر و قدردانی می‌نمایم.

در ادامه عبدی با اشاره با تشریح برنامه‌ی سال1400و اشاره به برش استانی و منطقه‌ای طرح‌ها با اولویت‌های اجرایی و با توجه به معضل کرونا در جامعه اشاره کرد و به استفاده بیشتر از فضای مجازی جهت اجرایی نمودن فعالیت‌ها تاکید‌کرد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را مهم‌ترین اصل در پیشگیری وگسترش کرونا به‌خصوص پیک پنجم عنوان کرد ودر ارتباط با شیوه نامه اجرای طرح‌ها، محتوا، زمان اجرا و پایان  توضیحاتی ارائه داد.

وی از شرکت کنندگان در این جلسه خواست به طرق مختلف دو کانال امور زنان وزارتخانه شامل کانال امور زنان و دخترم دنیای من که همان "دختران امروز" می‌باشد را به مدیران مدارس، معلمان و دانش‌آموزان و اولیاء آنان معرفی کنند.

عبدی سپس به سؤالات کارشناسان و رابطین نواحی و مناطق پاسخ داد و در رابطه با بخشنامه‌های ارسالی استان به نواحی و مناطق، برش منطقه و استانی شاخص‌های اختصاصی، نحوه تهیه بسته‌ها،کمک خیرین و تفاهم‌نامه اشاره کرد.

در ادامه مشاور مدیرکل از قوه خلاقیت و ابتکار کارشناسان درجذب همکاری مدارس در اجرای فعالیت ها از جمله شرکت دانش‌آموزان در مسابقات حوزه زنان اشاره کرد و اینکه با سایر کارشناسی های ادارات خود در اجرای برنامه‌های مشترک همکاری داشته باشند. عبدی سپس از کارشناسان و مدارسی که در کسب 7 رتبه برتر مسابقه کشوری حوزه زنان  وزارت با عنوان "بانوی اول " تلاش کردند تشکر نمود.

 در پایان عبدی اظهار داشت: حوزه امور زنان با هدف برقراری عدالت جنسیتی در برنامه‌ها و فعالیت‌ها با حفظ کرامت انسانی و شأن و منزلت زن مسلمان و حرکت ثمربخش در مسیر ایجاد زمینه‌های مساعد برای رشد شخصیت و احیای حقوق مادی و معنوی آنان در جامعه و خانواده فعالیت داشته و همگی جهت رسیدن به این مهم تلاش ‌کنیم.

 

نظر شما