شناسهٔ خبر: 48707948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هراز همچنان مسدود است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز که از روز گذشته به دلیل سیلاب مسدود شده بود، تا پاکسازی کامل این محور ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: محور هراز از ساعت ۱۷ روز گذشته به دلیل بروز سیلاب در محدوده استان مازندران مسدود و این انسداد تا تاکنون ادامه داشته است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تا پاکسازی کامل محور هراز این انسداد محور هراز ادامه دارد، گفت: تردد وسایل نقلیه در دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان گزارش شده و تردد به سهولت در از این محور انجام میشود.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان گزارش شده و خوشبختانه حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده است.

کهریزی بیان کرد: خودروهایی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند از مسیرهای جایگزین محور هراز مانند کندوان و فیروزکوه استفاده کنند تا این محور بازگشایی شود. فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: مسافران با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/ی

نظر شما