شناسهٔ خبر: 48707753 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انواع برنامه‌های پیشرفته برای زنده کردن تصاویر قدیمی

تعدادی از برنامه‌هایی را که عکس‌های قدیمی را به عکس‌هایی شبیه تصاویر زنده تبدیل می‌کنند، برای شما آماده کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از عزیزان ما از بینمان رفته‌اند و فقط تعدادی عکس از آن‌ها برای ما باقی مانده‌ است. عکس‌هایی قدیمی و بی جان که بیشتر از قبل ما را دلتنگ می‌کنند. اما به تازگی برنامه ‌های جدیدی در فضای مجازی به چشم می‌خورد که  قابلیت زنده کردن عکس‌ها را دارد. برخی از این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا عکس‌های قدیمی را احیا کنید، آن‌ها را به حرکت در بیاورید، با لبخندی آرام، یا چشمانتان را به چپ و راست بچرخانید، این برنامه نیز می‌توانند به شما کمک کنند یک عکس سیاه و سفید را به رنگی زنده تبدیل کنید و شاید به شما در ساختن تصاویر بی کیفیت کمک کند گویی آن‌ها با یک دوربین مدرن گرفته شده‌اند که تمام ویژگی‌ها را به وضوح نشان می‌دهند.

برنامه‌هایی که عکس‌های قدیمی را زنده می‌کنند

MyHeritage، بستری برای کشف تاریخ خانوادگی و کشف منشا قومی، اخیرا یک ویژگی را برای زنده کردن عکس‌های باستانی با استفاده از هوش مصنوعی راه اندازی کرده است.  شما می‌توانید در این برنامه هر عکس شخصی را با هدف متحرک کردن عکس‌های قدیمی  بارگذاری کنید. پس از چند ثانیه بارگذاری عکس، به لطف ویژگی Deep Nostalgia که معرفی شده است، شاهد حرکت آن مانند یک عکس زنده در آیفون خواهید بود. هوش مصنوعی بهترین و واقع بینانه‌ترین حرکات صورت را برای هر عکس انتخاب می‌کند. طبق گزارش این سایت، عکس‌های شما برای شخص ثالث ارسال نمی‌‌شود و می‌توانید با اطمینان کامل عکس‌های خود را روی این سایت بارگذاری کنید. این برنامه نه تنها تصاویر چهره‌ها بلکه نقاشی و مجسمه را نیز می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی زنده کند، اما باید به صورت عکس باشد.

<div id="video-display-embed-code_13937902"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7752853/13937902?width=400&height=300"></script></div>

رفع نقص در تصاویر قدیمی یا بی کیفیت

برنامه Remini  برای Android یا iOS

کاربرد Remini جدیدا گسترش یافته است و در مورد کلیپ‌های ویدئویی نیز همین کار را می‌کند، زیرا این برنامه به شما امکان می‌دهد عکس‌های قدیمی را برای به دست آوردن جزئیات بیشتر یا تنظیم رنگ‌ها را بسته به تکنیک‌های هوش مصنوعی خوب، تغییر دهید. این برنامه تعداد محدودی ویرایش را برای استفاده رایگان فراهم می‌کند، پس از آن ویرایش عکس با هزینه ۴.۹۹ دلار در ماه به اشتراک تبدیل می‌شود.

برای افزودن رنگ به عکس‌های سیاه و سفید

برنامه Chromatix  برای Android یا iOS

Chromatix برنامه‌ای است که به رنگ آمیزی عکس‌های شما کمک می‌کند و آن‌ها را به صورت خودکار و با دقت از سیاه و سفید به تصاویر رنگی تبدیل می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از دوربین داخلی دستگاه، چاپ‌های قدیمی را به سرعت اسکن کنید تا رنگی شوند، اما برنامه رایگان نیست و برای هر مورد نیاز به اشتراک دو دلار است.

همچنین، برنامه MyHeritage ویژگی افزودن رنگ به عکس‌های سیاه و سفید را ارائه می‌دهد. ابزار‌های زیادی مانند PhotoWorks (۱۹.۲۵ دلار در ماه) و SoftOrbits Photo Retoucher (۲۴.۹۹ دلار) در دسترس است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما