شناسهٔ خبر: 48707709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی آشتیان اعلام کرد؛

افزایش ۷۸ درصدی کشف مواد مخدر در آشتیان

آشتیان- فرمانده انتظامی آشتیان از افزایش ۷۸ درصدی کشف انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای مرداد ماه تا کنون ۱۱۵ نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، رضا رضایی اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد جدی با سارقان، طی یک ماه گذشته شاهد افزایش ۸ درصدی کشف انواع سرقت در این شهرستان با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان به دست آمد.

وی بیان کرد: طی این مدت و در عملیات‌های مأموران پلیس آگاهی شهرستان آشتیان، تعداد ۸ نفر سارق شناسایی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان علت وقوع اکثر سرقت‌ها را بی‌توجهی مالباختگان در نگهداری و عدم به کارگیری تجهیزات ایمنی در وسایل نقلیه و اماکن بر شمرد و پیشگیری را مهمترین و کاربردی‌ترین راه مقابله با این گونه سرقت‌ها دانست و بر مشارکت نهادها و مردم با پلیس در مبارزه با جرم سرقت تاکید کرد.

رضایی افزود: در کنترل جرایم به ویژه سرقت در شهرستان، پلیس با افزایش گشت‌های خودرویی، تقویت گشت‌های نامحسوس و افزایش گشت پیاده، سارقان و افراد ناشناس را شناسایی و دستگیر کردند که تأثیر بسزایی در کاهش وقوع سرقت در مدت مذکور داشت و میزان افزایش کشف انواع سرقت‌ها در تیرماه سال جاری، ۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی در خصوص کشف مواد در چهارماهه اول سال جاری خاطرنشان کردند: در چهار ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۸ درصد افزایش کشف انواع مواد مخدر را به دست آمد و در مرداد ماه سال جاری ۱۱۵ نفر در رابطه با مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان تصریح کرد: پاک‌سازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به طور مداوم توسط مأموران نیروی انتظامی انجام می‌شود و شهروندان در صورت بروز هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در سریع‌ترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

نظر شما