شناسهٔ خبر: 48707527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

به‌منظور دیدار با دانشگاهیان و بررسی مشکلات صورت گرفت؛

حضور مجید انصاری در دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی

نماینده شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مشکلات صنفی استادان و کارکنان و جذب سرمایه‌گذار برای درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی قول مساعد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ممسنی، مجید انصاری با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و اقدامات صورت پذیرفته در سال‌های اخیر این واحد دانشگاهی قرار گرفت و از فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته ابراز خرسندی کرد و در راستای گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی به‌ویژه مقطع دکتری، دایرشدن رشته‌های پزشکی، رسیدگی به مشکلات صنفی استادان و کارکنان و جذب سرمایه‌گذار برای درآمدهای غیرشهریه‌ای قول مساعد داد.

وی گفت: در هر شهرستانی دانشگاهیان بازوان محکم نماینده و مسئولان هستند و با توجه به جایگاه خوب واحد دانشگاهی ممسنی، دست استادان و دانشجویان را به گرمی می‌فشاریم.

حضور مجید انصاری در دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی

نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اکنون ارتباط بین دانشگاه و مسئولان در سطح کلان افزایش یافته و امیدواریم که این روند روزبه‌روز بهتر و در راستای تحقق اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی، استمرار یابد.

حضور فعال ۲ هزار و ۵۰ دانشجو در واحد ممسنی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی نیز گزارشی از وضعیت کنونی و پیشرفت‌های انجام‌گرفته این واحد دانشگاهی در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی ارائه کرد و گفت: این واحد دانشگاهی اکنون با حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی فعال در بیش از ۴۰ رشته تحصیلی از دانشگاه‌های بسیار موفق و فعال استان فارس است.

سیروس حدادنیا با برشمردن موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در زمینه‌های گسترش رشته‌های تحصیلی، تأسیس مرکز رشد، رشد صددرصدی جذب دانشجو، کاشت حدود ۴ هکتار درخت ثمری، برگزاری حدود ۲۰ وبینار علمی، فرهنگی در دوران کرونا و ... یادآور شد: این واحد دانشگاهی در مقایسه با واحدهای دانشگاهی همجوار پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و همواره در کنار مسئولان در رفع مسائل و مشکلات شهرستان، تلاش مضاعف کرده است.

انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/

نظر شما