شناسهٔ خبر: 48706468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استقبال لوکاکو از بازگشت به چلسی

مهاجم تیم فوتبال اینتر از بازگشتش به جمع آبی‌پوشان لندنی استقبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که تابستان 2019 از منچستریونایتد جدا و به اینتر پیوست، در این تیم ایتالیایی فوق‌العاده ظاهر شده و تاکنون 64 گل برای نراتزوری به ثمر رسانده است. او فصل اخیر با به ثمر رساندن 24 گل در 36 بازی سری A نقش بسزایی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آن هم پس از 11 سال داشت و در نهایت هم به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل سری A معرفی شد. همین عملکرد درخشان او در اینتر باعث شده تا مدیران باشگاه چلسی برای بازگرداندن او به استمفوردبریج دست به کار شوند.

بر اساس گزارش جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی که در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» کار می‌کند، چلسی پس از اینکه پیشنهاد 100 میلیون یورویی‌اش به علاوه واگذاری مارکوس آلونسو به اینتر برای به خدمت گرفتن لوکاکو از سوی این باشگاه ایتالیایی رد شد، حالا خود را آماده ارائه پیشنهادی جدید به ارزش 130 میلیون یورو به اینتر می‌کند، این در حالی است که گلزن نراتزوری هم از این انتقال استقبال می‌کند.

طبق ادعای «دی‌مارتزیو»؛ مدیران باشگاه اینتر نمی‌خواهند لوکاکو را بفروشند اما این را هم می‌دانند که اگر خود این مهاجم خواهان جدایی از این تیم باشد، نمی‌توانند او را به زور نگه دارند. روملو پیشنهادی که قرار است چلسی بدهد را نه‌ تنها از جنبه ورزشی، بلکه از جنبه مالی پیشنهاد جذابی می‌بیند. چلسی به لوکاکو پیشنهاد دستمزد 12 میلیون در سال به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده، داده است.

اینتر هم به فکر گزینه‌های جانشینی در صورت جدایی روملو لوکاکو افتاده است و خواکین کوریا مهاجم آرژانتینی لاتزیو و دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی آتالانتا را به این منظور زیرنظر گرفته است.

انتهای پیام/

 

نظر شما