شناسهٔ خبر: 48705906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرپرست پلیس‌راه مازندران :

سیلاب و ریزش سنگ جاده هراز را مسدود کرد

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: جاده هراز که از عصر دیروز به دلیل جاری شدن سیلاب و ریزش سنگ از کوه مسدود شده بود همچنان بسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ هادی عبادی در گفتگوی خبری گفت: کیلومتر ۳۲ تا ۳۷ منطقه لهاش و کیلومتر ۴۷ تا ۵۲ منطقه پنجاب جاده هراز که از عصر دیروز به دلیل جاری شدن سیلاب، رانش زمین و ریزش سنگ از کوه مسدود شده بود همچنان بسته است.

وی افزود: نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی، جابجایی سنگ‌ها و سقوط سنگ‌ها از کوه شده که خوشبختانه آسیب به کاربران جاده‌ای وارد نکرده است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران بابیان اینکه حجم روان آب‌ها و سقوط سنگ در منطقه بالا است، افزود: مأموران پلیس‌راه و راهداران در پاک‌سازی و تخلیه مسیر از سنگ و گل‌ولای هستند.

سرهنگ عبادی با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد کرونایی در جاده‌های استان همچنان برقرار است، گفت: رانندگان در مدت از جاده‌های جایگزین سوادکوه و چالوس تردد کنند.

به گفته سرپرست پلیس‌راه مازندران تردد غیرمجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک‌میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

نظر شما