شناسهٔ خبر: 48705036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۷۱۰ خودروی غیربومی از جاده‌های خراسان‌ رضوی بازگردانده شد

مشهد- ایرنا- جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: پلیس راهور رانندگان ۷۱۰ دستگاه خودروی غیربومی را روز گذشته از ورودی شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی استان بازگرداند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مالکان ۲۸۵ دستگاه خودروی غیربومی نیز دیروز با تخلف ورود به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی استان جریمه شدند.

وی اضافه کرد: رانندگان ۸۵۰ دستگاه خودروی غیربومی نیز دیروز از پلیس تذکر گرفتند.

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: دیروز یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی و هفت فقره تصادف جرحی با ۹ مجروح در جاده‌های استان رخ داده‌ است.

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور، ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌ شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی در پنجمین موج طغیان ویروس همه‌گیر به طور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است.
تکمیل شدن ظرفیت بیمارستانها، کمبود دارو و سرم و افزایش بیماران کرونایی غیر بومی در مشهد از چالشهای پیش رو در استان خراسان رضوی به شمار می رود.
هم اکنون ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۳ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان ۳۷۸ تن دیگر از هموطنان را گرفت و طی این مدت ۳۹ هزار و ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که چهار هزار و ۸۳۸ نفر از آنها بستری شدند.
بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون سه میلیون و ۹۷۹ هزار و ۷۲۷ نفر  در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیماری کووید ۱۹ جان ۹۱ هزار و ۷۸۵ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است.
همچنین سه میلیون و ۴۲۴ هزار و ۶۵۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. 

نظر شما