شناسهٔ خبر: 48704819 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

بهره مندی بیش از 115 نفر در روستای شکورچی از اینترنت پرسرعت همراه اول | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از اتصال روستای شکورچی از توابع شهرستان زنجان با بیش از 115 نفر جمعیت به اینترنت پر سرعت همراه اول خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، حامد سرائی با بیان اینکه به تعداد روستاهای دارای اینترنت روز به روز افزوده می شود گفت: زیرساخت‌های ارتباطی استان در روستاها از ابتدای شهریور ماه سال 99 تا کنون پیشرفت چشمگیری داشته است و این روند تا برقراری همه روستاهای استان ادامه دارد.

سرائی افزود:پس از سفر وزیر ارتباطات به زنجان ضریب نفوذ اینترنت در روستاها بطور محسوسی رشد داشته که مرهون پیگیری های وی و تلاش مجموعه وزارت در استان است.

وی تصریح کرد: تاکید و اولویت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان زنجان توسعه ارتباطات در شهرستانهای خدابنده و ماهنشان بود. با تلاش جهادگران عرصه ارتباطات روستای سایر شهرستانها از جمله روستای شکورچی با بیش از 115 نفر جمعیت به اینترنت پر سرعت متصل شد و این روند تا برقراری اینترنت همه روستاها ادامه دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان به تاخیر در ارتباط برخی روستاها و مشکلات و موانع اپراتور ها برای نصب و استقرار تجهیزات جدید اشاره کرد و افزود: بزودی مشکلات موجود در برقراری ارتباط روستاهای باقیمانده مرتفع شده و ارتباط در روستاها برقرار می شود.

نظر شما