شناسهٔ خبر: 48704406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراخوان جذب داوطلب

آماده‌سازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی در بابل

مرکز بستری موقت بیماران کرونایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی مخابرات بابل آغاز به کار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران،رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت: مرکز بستری موقت بیماران کرونایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ظریف اولیه ۸۰ تخت در سالن ورزشی مخابرات واقع در کمربندی شرقی، بوستان ۱۹/۱ به زودی آغاز به کار می‌کند.


دکتر سیدفرزاد جلالی افزود: این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل، سپاه پاسداران، مخابرات و هلال‌احمر شهریتان بابل تجهیز و آماده شد.


او گفت: در راستای جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت گروه‌های داوطلب در مقابله با موج پنجم همه‌گیری کرونا، از همه کارکنان ستادی که مایل به فعالیت به عنوان «منشی- صندوق- ترخیص» در مرکز بستری موقت شهید سلیمانی هستند، دعوت به همکاری می‌شود.


دکتر جلالی افزود: برای اعلام آمادگی با شماره‌های ۰۱۱۳۲۱۹۹۱۰۸ و ۰۹۰۱۹۸۴۹۶۶۳ تماس بگیرند.


رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل با بیان اینکه در تزریق واکسن بابل و استان خیلی موفق‌تر از میانگین کشور هستیم، گفت: حدود ۸۰۰ هزار نفر در استان مازندران واکسینه شده اند که حدود ۲۵ درصد جمعیت استان است.


او افزود: بطور متوسط نزدیک به ۶ هزار نفر در بابل و تقریباً ۲۵ هزار نفر در استان واکسینه می‌شوند و در صورت تامین واکسن میتوانیم روزانه ۵۰ هزار نفر را واکسینه کنیم و در مدت یکماه، یک و نیم میلیون نفر و در دوماه کل استان را تا آخر شهریور پوشش می‌دهیم.


دکتر جلالی گفت: اگر تولید داخلی به دست ما برسد به ویژه برکت و انستیتو پاستور سرعت تزریقات بیشتر می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل افزود: گسترش سویه جدید کرونا و افزایش شمار تازه مبتلایان نیازمند تصمیمات مهم در این زمینه است.

نظر شما