شناسهٔ خبر: 48704400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رتبه اول کنکور هنر:

برای رسیدن به موفقیت در کنکور ناامید نشدم

زنجان - ایرنا - رتبه اول کنکور هنر گفت: برای رسیدن به هدف تعیین شده ام، که همان کسب رتبه برتر در رشته هنر بود، هرگز ناامید نشدم و از طرفی همراهی، حمایت خانواده و راهنمایی معلمان و مدیر مدرسه از دیگر عوامل این مهم بود.

صاحب‌خبر -

سید سپهر فرندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: متولد سال ۸۱ در زنجان هستم، دوران متوسطه اول و دوم را در رشته تحصیلی ریاضی فیزیک دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی سپری کردم.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گرفتنم در هر ۲ گروه ریاضی و هنر در کنکور شرکت کنم، اضافه کرد: بخش عمده زمان را صرف  کنکور هنر کردم چون هدف اصلی من، موفقیت در  این بخش بود.

فرندی با بیان اینکه برای آمادگی بیشتر شرکت در کنکور سراسری به توانمندی خودم تکیه کردم، افزود: در آزمون‌های آزمایشی یکی از موسسات آموزشی شرکت کردم که انتظار برکسب رتبه زیر ۲۰  داشتم و از طرفی بیشترین تمرکز و توان را بر روی توانمندی و استعداد خودم گذاشتم.

رتبه یک گروه آزمایشی هنر با بیان اینکه کسب این موفقیت بدون همراهی خانواده امکان پذیر نبود ادامه داد: خانواده‌ام هم به لحاظ مادی و هم معنوی همواره در کنارم بودند و از طرفی نباید از نقش مدرسه و معلمان نیز غافل بود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی ها و برای شرکت در کنکور سراسری در اوایل، روزانه بطور میانگین ۸ تا ۹ ساعت مطالعه درسی داشتم، اظهار داشت: این میزان پس از عید نوروز، به ۱۳ ساعت هم رسید، البته حدود یک ساعتی هم استراحت و تفریح انجام می دادم.  

این دانش آموز زنجانی با توصیه به کنکوری ها گفت: نوجوانان و جوانان از هدفی که برای خود ترسیم کرده اند، هرگز ناامید نشوند، اما چون به هنر، علاقه دارم ایمان کامل داشتم و اینکه معتقدم که شغل بدون علاقه، هیچ معنی ندارد و به موفقیت نمی‌رسد به همین دلیل این مسیر را طی کردم و از نتیجه کسب شده  نیز بسیار راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه تصمیم دارم در رشته نوازندگی در دانشگاه تهران، تحصیل کنم اظهار داشت: به این رشته علاقه‌مندم و دوست دارم در آینده نوازندگی، موسیقی و آهنگسازی را ادامه دهم.

رتبه اول کنکور هنر خاطرنشان کرد: هرگز تصوری چنین رتبه ای را نداشتم و قبل از انکه خودم اطلاع داشته باشم، یکی از دوستانم تلفنی از موفقیتم سخن گفت که وقتی به سایت سازمان سنجش مراجعه کردم و برایم مسجل شد، بسیار خوشحال بودم و خانواده ام نیز بسیار هیجان بودند.

نظر شما