شناسهٔ خبر: 48703958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس دانشگاه پیام نور استان خبر داد:

پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه پیام نور کردستان

فرانک کیانپور

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان گفت: ثبت نام پذیرش دانشجو، بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی این دانشگاه از ۱۴ تا ۲۰ مرداد انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

یعقوب احمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ثبت نام در دوره‌های کارشناسی این دانشگاه همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می‌شود.

وی افزود: ثبت نام برای شرکت کنندگان در کنکور سراسری و یا کسانی هم که در این کنکور شرکت نکرده اند امکان پذیر بوده، لذا داوطلبان می‌توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته دلخواه خود برای محل تحصیل در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان کردستان اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان به مزایای تحصیل در این دانشگاه اشاره و بیان کرد: امکان تحصیل همزمان در ۲ رشته، آموزش حضوری، نیمه‌حضوری و الکترونیکی، اعطای انواع وام‌های شهریه و تسهیلات بانکی با کارمزد ۲ درصد، تنوع در عناوین رشته‌ها و دارا بودن پایین‌ترین مبلغ شهریه در بین دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی از مزایای دانشگاه پیام‌نور است.

احمدی، سهولت در مهمان و انتقالی و تغییر رشته، امکان تحصیل برای افراد شاغل و ارائه مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم، بیشترین آمار قبولی در آزمون‌های استخدامی و تحصیلات تکمیلی، امکان تحصیل برای شاغلین و بانوان را از دیگر مزایای تحصیل در این دانشگاه عنوان کرد و یادآور شد: رشد ۱۳ پله‌ای دانشگاه پیام نور در سال ۲۰۲۰ در بین برترین دانشگاه‌های جهان، دارای موفقیت و کسب رتبه برتر در ارزیابی کیفیت تحصیلی دانشگاه‌های کشور، پیشتازی در عرصه آموزش و آزمون‌های الکترونیکی در دوران کرونا از دیگر مزایای این دانشگاه است.

انتهای پیام

نظر شما