شناسهٔ خبر: 48703575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

کرونا در هرمزگان ۱۹ فوتی دیگر گرفت

بندرعباس - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۱۹ نفر در شبانه روز اخیر بر اثر ابتلای به کرونا و عوارض ناشی از آن جان باخته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان اظهارداشت: در شبانه روز اخیر متأسفانه ۱۹ فوتی کرونا در استان هرمزگان داشته‌ایم که (شامل ۱۰ مرد و ۹زن ۲۹ تا ۹۵ ساله در بندرعباس، رودان، سیریک، قشم، پارسیان، کیش، جاسک و بستک) بوده است.

وی افزود: با بستری ۳۱۴ نفر در شبانه روز اخیر، متأسفانه رکورد دیگری در شمار بیماران بستری در طول یک روز در استان زده شده و شمار افراد بستری به ۱۲۴۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: ۱۳۳ بیمار کرونایی نیز در آی‌سی‌یو قرار دارند و حال ۲۴ نفر از آنان وخیم است. شمار کل فوت شدگان قطعی کرونا در هرمزگان به ۱۷۳۸ نفر رسید.

نوروزیان گفت: ۷ هزار و ۸۴۷ دوز واکسن امروز در هرمزگان تزریق شد که شمار کل واکسن‌های تزریق شده به ۳۱۰ هزار و ۵۸۳ دوز رسیده است. در هرمزگان تنها ۴۸ هزار و ۹۶۴ نفر دوز دوم خود را دریافت کرده‌اند.

بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ۴نفر از جان‌باختگان امروز در روزهای اخیر و در بدو ورود به بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند و اکنون نتیجهٔ تست‌شان مثبت شده است و ۱۵ نفر هم مربوط به یک روز اخیر است.

نظر شما