شناسهٔ خبر: 48702381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۴۲ سری جهیزیه توسط بسیجیان و خیرین نهاوند تهیه شده است

 فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ۴۲ سری جهیزیه توسط پایگاه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی و خیرین نهاوند تهیه شده و به زوج‌های نیازمند اهداء می‌شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی مختاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه توسط بسیجیان و خیرین شهرستان نهاوند تعداد ۴۲ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند جمع‌آوری ‌شده است.

وی با بیان اینکه مراحل مختلفی از رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان نهاوند اجرا شده و علاوه بر توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی سعی شده است به امر ازدواج نیز توجه ویژه‌ای شود، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در راستای ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

وی تأکید کرد: در همین راستا با همکاری خیرین و بسیجیان شهرستان نهاوند اقدام به جمع‌آوری و توزیع جهیزیه بین زوج‌های نیازمند شده است و این کار ادامه دارد.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اینکه تا امروز ۴۲ سری جهیزیه توسط پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی جمع‌آوری ‌شده و به زوج‌های نیازمند شناسایی‌شده اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای تشویق به انجام ازدواج آسان انجام ‌شده است و با تلاش بانوان بسیجی بسته‌بندی و اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌صورت نمادین در ایام عید غدیرخم دو سری جهیزیه به دو زوج شناسایی‌ شده اهدا شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند، اظهار کرد: همچنین در راستای تشویق به فرزندآوری نیز تعداد ۳۰ مورد سیسمونی نیز جمع‌آوری و تقدیم به خانواده‌ها شده است.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اینکه ارزش مجموع این جهیزیه‌ و سیسمونی‌ها افزون‌بر سه میلیارد تومان است که بین زوج‌ها و خانواده‌های نیازمند توزیع‌شده است، اضافه کرد: از همه خیرین و همشهریانی که توانایی مالی دارند درخواست می‌کنیم در این امر خیر مشارکت داشته باشند و زمینه‌ساز تشکیل زندگی مشترک برای زوج‌های نیازمند شوند.

انتهای پیام 

نظر شما