شناسهٔ خبر: 48701751 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

توضیحات

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به ایران گفته است که "زمان آسوده نشستن در تهران و به آتش کشیدن سراسر خاورمیانه به سر آمده است".

صاحب‌خبر -

العالم-کشکول

با وجود اینکه این سخن بنت بر حمله به کشتی اسرائیلی در دریای عمان اشاره دارد، او دلیل واقعی متهم کردن تهران به آتش زدن منطقه را توضیح نداد. اصلا این زمانی که بنت می گوید به سر آمده چه زمانی آغاز شده بود؟ و بنت چگونه جرات می کند ایران را این گونه تهدید کند؟

با وجود اینکه بنت از آغاز حکومتش درباره همکاری علیه ایران با آنچه "حمایت جهانی از اسرائیل" خواند صحبت کرد، خیلی زود متوجه شد که اظهاراتش در این خصوص ناپخته بوده و تعداد کمی از کشورها نماینده همه جهان نیستند، بنابراین گفت: ما می دانیم که چگونه به تنهایی عمل کنیم!

علاوه بر کاشته شدن موشک های نقطه زن در مرزهای رژیم صهیونیستی از سه جهت جغرافیایی، شکست پروژه عادی سازی روابط با اعراب، شکست ناتوی عبری-عربی که از 80 عضو تشکیل می شود و شکست رژیم اشغالگر در جنگ 12 روزه اخیر؛ یادآوری پاسخ اخیر ایران در انتقام از خون شهید فخری زاده که بنت و مسئولان ارشد اسرائیلی قطعا فراموش نمی کنند، چیزی است که زبان نخست وزیر این رژیم را از بیان سخنان ناپخته بازمی دارد.

طبق این ضرب المثل که می گوید عاقلان را یک اشارت بس بود و احمقان را سخن گفتن نیز کافی نیست، باید گفت که مسئولین صهیونیستی همیشه از عقلانیت به دور هستند.

نظر شما