شناسهٔ خبر: 48701645 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس شرکت مخابرات نهاوند:

17 روستای نهاوند مجددا صاحب تلفن خانگی می شوند

رئیس شرکت مخابرات نهاوند با اشاره به عدم دسترسی برخی از روستاهای شهرستان نهاوند به شبکه تلفن ثابت، گفت: 17 روستای نهاوند مجددا صاحب تلفن خانگی می شوند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: با اخذ مجوز و تعیین پیمانکار ؛ روستاهایی که شبکه تلفن ثابت آنها در سالهای قبل از ۱۳۹۵ بدلایل مختلف از جمله سرقت شبکه ارتباطی جمع آوری شده است؛ مجددا و با تجهیزات به روز و غیرقابل سرقت اجرا خواهدشد.

وی گفت: با تامین بخشی از تجهیزات فنی عملیات اجرایی تعدادی از این روستاها که مجموعا ۱۷ روستا در شهرستان است و  با اولویت میزان فراهم بودن شرایط اجرا و جمعیت متقاضی؛ از اواسط تیرماه آغاز شده است.

رئیس شرکت مخابرات نهاوند، افزود: با توجه به محدودیت ها از اهالی این روستاها تقاضا دارد در رفع موانع احتمالی با پیمانکار مربوطه همکاری و مساعدت نمایند تا شاهد اجرایی شدن حداکثری ظرفیت ایجاد شده باشیم.

وی تصریح کرد: پس از نصب و راه اندازی کافونوری روستای بره فراخ که اجرای شبکه کابلی روستا به پایان رسیده ؛ مشترکین اولیه می‌توانند اشتراک قدیمی خود را مجددا فعال نمایند و متقاضیان سنوات اخیر نیز با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و مخابرات فیروزان درخواست خود را ثبت نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما