شناسهٔ خبر: 48701596 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایجاد ۴۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی در اصفهان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در دستور کار ما قرار گرفته که ۶۰ اقامتگاه به ۴۴۰ اقامتگاه رسیده است.

صاحب‌خبر -

علی کامیابی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: از رونق گرفتن بحث گردشگری در استان اصفهان کمتر از ۱۰ سال می‌گذرد.

او ادامه داد: با وجود جنگ افروزی دشمنان در منطقه، ایران کشوری امن بوده است. همچنین سال‌های ۹۷-۹۶ و قبل از اعمال ناعادلانه تحریم‌ها، یک دوره طلایی حضور گردشگری برای ایران بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: ما موفق به نهادینه کردن گردشگری در ۲۴ شهرستان استان شده‌ایم.

او در ادامه به تعداد کلی تخت‌های موجود در اقامتگاه‌های اصفهان اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده در راستای توسعه اقامتگاه‌ها، این آمار در حال حاضر به ۲۳ هزار تخت رسیده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی در دستور کار ما قرار گرفته که ۶۰ اقامتگاه به ۴۴۰ اقامتگاه رسیده است.

کامیابی در ادامه در خصوص پیشرفت پروژه‌های گردشگری صحبت کرد و گفت: با وجود شیوع کرونا ۶۷۱ پروژه گردشگری با بیش از ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی در حال اجرا هستند و بین ۳۰ تا ۹۰درصد پیشرفت داشته‌اند.


انتهای پیام/ص

نظر شما