شناسهٔ خبر: 48701448 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دوره آموزش «علم داده در کسب‌ و کار» برگزار می‌شود

انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه‌های الزهرا، علم‌ و صنعت، یزد، خوارزمی و تهران غرب، دوره آموزشی «علم داده در کسب‌ و کار» را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، کسب و کارهای امروزی مملو از داده هستند آن ها مجموعه ای بزرگ از داده ها را در اختیار دارند که به آن ها اجازه می دهد تا از طریق تجزیه و تحلیل مناسب داده ها، بینش و دید کاملی به دست آورند. پلتفرم های علم داده الگوهای پنهان موجود در داده ها را پیدا کرده و به انجام تجزیه و تحلیل و آنالیزهای معنی دار و پیش بینی وقایع کمک می کنند.

با استفاده از علوم داده، کسب و کارها می توانند خود را به طور کارآمدتری مدیریت کنند. هم کسب و کارهای بزرگ و هم استارتاپ های کوچک می توانند از علم داده برای رشد بیشتر بهره مند شوند.

متخصصان علم داده به تجزیه و تحلیل و آنالیز سلامت کسب و کارها کمک می کنند. با علم داده، شرکت ها می توانند میزان موفقیت استراتژی های خود را پیش بینی کنند. متخصصان علم داده مسئول تبدیل داده های خام به اطلاعات معنادار هستند. این امر به جمع بندی و ارزیابی عملکرد شرکت و سلامت محصول کمک می کند. علم داده معیارهای کلیدی را که برای تعیین عملکرد کسب و کار ضروری هستند، شناسایی و معرفی می کند. بر این اساس، کسب و کار می تواند اقدامات مهمی برای تعیین کمیت و کیفیت و ارزیابی عملکرد خود انجام دهد و گام های مدیریتی مناسبی را بردارد. همچنین می تواند به مدیران در آنالیز و تعیین متقاضیان بالقوه برای کسب و کار کمک کند.

با استفاده از علم داده، کسب و کارها همچنین می توانند با ردیابی عملکرد، میزان موفقیت و سایر معیارهای مهم، توسعه رهبری را تقویت کنند.

این دوره با تدریس مهندس سجاد حیدری ـ کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه تربیت مدرس، از ۲۱ مردادماه، پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۴به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت‌نام در این دوره از طریق لینک http://yazdiss.ir/dsb۱۴۰۰ر اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما