شناسهٔ خبر: 48701194 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

توپ بازگشت به برجام در زمین غربی ها است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه مذاکرات احیای برجام به نتیجه می رسد یا خیر می گوید این موضوع فقط دست ایران نیست.

صاحب‌خبر -

 محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به اینکه برجام جایگزینی ندارد، تاکید کرد:  جایگزینی از جنس برجام که تعبیری خسارت محض برای ایران داشت را نمی پذیریم. تمرکز بر توسعه کشور بر اساس تئوری درون زا و تکیه بر توانمندی های داخلی بهترین جایگزین برجام است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت ایران تکرار برجامی که برای ما خسارت محض داشت را نمی پذیرند و اجازه نمی دهند مسئولان و مذاکره کنندگان به این سمت و سو بروند.

وی اظهار داشت: توپ بازگشت برجام در زمین غربی ها است، آینده برجام بستگی به رفتار طرف مقابل به ویژه آمریکایی ها دارد، ایران در برجام مشکلی نداشت و به تعهدات خود عمل می کرد اما آمریکا به تعهدات عمل نکرد و یک طرفه خارج شدند، آنها برای بازگشت به برجام باید عذرخواهی کنند، تعهدات را اجرا کنند و خسارت های ایران را از قبَل عدم اجرای تعهداتشان پرداخت کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: احیای برجام دست ایران نیست، ایران به برجام عمل می کرد آژانس این موضوع را تایید می کند و همه دنیا متعهد بودن ایران را شاهد بودند از این رو اینکه برجام می ماند یا نه بستگی به طرف غربی دارد.

 

نظر شما