شناسهٔ خبر: 48701189 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت سالروز انفجار بندر بیروت

تاکيد ميشل عون بر شفافيت در پرونده انفجار بندر بيروت

خبرگزاری صداوسیما

رئیس جمهور لبنان گفت: ما خواستار تحقیق شفاف و در ادامه محاکمه عوامل انفجار هستیم، تحقیقات قضایی این پرونده باید به سرانجام برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ؛ رئیس جمهور لبنان، ما خواستار تحقیق شفاف و در ادامه محاکمه عوامل انفجار هستیم، تحقیقات قضایی این پرونده باید به سرانجام برسد.

<div id="video-display-embed-code_6800099"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3183250/6800099?width=400&height=300"></script></div>


رئیس جمهور لبنان در سخنانی به مناسبت سالروز انفجار بندر بیروت گفت، در برابر ملتی که تمامی مصائب و رنج‌ها از چهره اش پیداست، تعظیم می‌کنم و می‌گویم هر کسی در این پرونده مجرم باشد، مجازات می‌شود.
وی افزود: درد خویشاوندان و دوستان قربانیان انفجار را می‌فهمم و خشم آنان را که خشمی بجاست درک می‌کنم.
میشل عون گفت: ما نیز خواستار تحقیق شفاف و در ادامه محاکمه عوامل انفجار هستیم، تحقیقات قضایی این پرونده باید به سرانجام برسد، باید اجازه دهیم قوه قضائیه راهش را برود و در ادامه هر کسی که مسئول این فاجعه بود، عادلانه قصاص شود.
وی افزود: دست در دست نخست وزیر در پی برداشتن تمام موانع در مسیر تشکیل دولت نجات در کشوریم، من در این زمینه به نخست وزیر وعده داده ام که تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

نظر شما