شناسهٔ خبر: 48700967 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویدئوی جالب پیانو زدن یک گربه!

ویدئوی پیانو زدن یک گربه مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به دنیای حیوانات هستند. مانند ویدئویی که استعداد یک گربه در نواختن پیانو را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو این گربه در حالی که دست‌هایش را روی پیانو قرار داده شروع به نواختن آن می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این گربه کلید‌های کیبورد پیانو را یک به یک و بدون وقفه فشار داده و صدای نت‌های مختلف شنیده می‌شود. صاحب این گربه با دیدن این صحنه جالب با تلفن همراه خود ویدئویی از آن تهیه کرد. این ویدئو اولین بار توسط یک کاربر توئیتر در این شبکه اجتماعی منتشر شد. او در شرح این ویدئو نوشت: «این گربه واقعا بااستعداد است.»

بیشتر بخوانید

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۱۰۸ هزار بیننده داشته و ۱۸۷۶ بار بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این شایسته تمجید است. این واقعا درست است که برخی از گربه‌ها استعداد‌های باورنکردنی دارند. مهارت بداهه نوازی این گربه بالاست.»

<div id="video-display-embed-code_14443174"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7843174/14443174?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما